Sveiciens visiem! Šajā rakstā vēlos padalīties ar savu pieredzi VW Passat b3 remontā. Kopumā projektu ir daudz, bet domāju, ka šajā ziņā viņs būs interesantāks. Par pašu auto - 1990. gada, uzskatu, ka diez gan labi saglabājies eksemplārs (salons tīrs, nesaplēsts, žiperīgs dzinējs). Lielākoties braucis onkulis jau gados un nu jau pieņēmis lēmumu savest kārtībā auto. Jauku visiem vakaru un veiksmi turpmākajos darbos.
VW Passat B3 remonts kurš neizdevās6
Uzsākti pirmie tīrīšanas darbi un ievērots, ka korozija nu jau darījusi savu. Tiek pieņemts lēmums implantēt remontarku, lai saglabātu automobīļa formas.
Otra puse arī nav spīdoša.
Šāds skats pavērās no iekšējās arkas puses, nu neko, tīrām nost rūsu.
Atmērīts un nogriezts, remontarka ir ievietota un pieķerta uz pāris punktiem.
Formas izvestas, pirmā grunts kārta ir uzlikta, pirms tam piepalīdzēju ar šķidro špakteli, priekš labāka rezultāta.
Otrā pusē iztiku ar kārtīgu grunts kārtu.
Uzlikta krāsa un laka un kā redzams rezultāts vienkārši drausmīgs - krāsa nesakrīt pēc blakus elementiem. Garīgais sabojāts un izlabot problēmu vairs nav laika, jo nepieciešams mašīnu nodot īpašniekam.
Un lūk arī kopskats. Formas izdevas kārtīgi izvest un noslīpēt, protams, darbs ieguldīts ir milzīgs - it īpaši metināšanā. Papildus tam visam arka iekšpusē ir apstrādāta ar antikorozijas materiālu un paredzu, ka dotais automobīlis bez korozijas pazīmēm mierīgi brauks vēl 3 vai pat vairāk gadus. Diemžēl krāsa nesakrīt nu nekādīgi un tas bojā noskaņojumu. Par pašu krāsas iejaukšanu - veikalā pēc dotā krāsa koda bija tikai 2 paraugi un neviens no tiem īpaši nederēja. Termiņi spieda un onkulim pēc iespējas ātrāk vajadzēja saņemt auto - izlabot vairs nebija iespējams.