Mokiks Stella ar kravas kasti.
Trīsriteņu mopēds Pony, kas aprīkots ar Polijā ražotiem Dezamet dzinējiem 50cc un 80 cc
Mokiks Stella ar kravas kasti.
Trīsriteņu mopēds Pony, kas aprīkots ar Polijā ražotiem Dezamet dzinējiem 50cc un 80 cc
Speciāla piekabe priekš Mini mokika.
"Sarkanajā Zvaigznē" tika izstrādāts arī 8 riteņu visurgājēja prototips.
Bērnu motocikls Boss vai Monkey, tika izstrādāts sadarbība ar “Offroad Leisure UK” un paredzēts eksportam uz Lielbritāniju. Tur tas nekaunīgi tika tirgots kā "British home made" Tika notirgoti 3000 šādi eksemplāri, no kuriem par pēdējiem 300 britu kompānija tā arī nesamaksāja SZ..
Pēdējais no Rīga izstrādātajiem mopēdiem FORA (For A-Sprint) 1997, kurš diemžēl tālāk tika nodots ražošanā Sankt Pēterburgas rūpnīcai "Krasnij Oktjabr", kur tika ražoti arī dzinēji šiem mopēdiem..
Varēji uzrakstīt turpinājumā kas notika ar rūpnīcu, kad pie varas nāca mūsu "radoši" domājoši pašmāju politiķi.
Rīga1 patiešām stilīgs...
Tālāk- jo dzļāk mežā, jo venēriskāki tie dzelži... Padomju "motoproms" visā savā godībā...
Nu tas SZ80 prikš 80tajiem vēl adekvāts- kā no Japāņu multenēm nozīmēts...
Beidzot es tagad zinu, kāpēc es nekad ar mopēdu neesmu braucis. Jo nebija Talsi1, Talsi2, ...Talsi13 ....tikai Riga?, Riga?, Riga?.
Nebūtu slikti tos visus savākt Motormuzejā. Bet kur palika mopēds "Gauja''?
Rīdziņas vēl ir lielā skaitā pa šķūņiem saglabājušās visdažādākās.Protams ka visām dokumenti pazuda vēlākais deviņdesmitajos. Pats tagad konstruēju no trijām vienu 13to, žēl tikai ka nekad nedrīkstēšu uz ceļa viņu rādīt, jo piereģistrēt kaut ko kam saglabākusies tikai nummurzīme no 80tajiem nevar.