Rīga 11 (1979 - 1983), motora tilpums - 45 cm³, motora jauda - 1,2 zs, svars - 38 kg
1976. gadā "Rīga 7" aizvietoja ar "Rīga 11". Iesākumā bija iecerēts mopēdu aprīkot ar dzinēju, kam bija automātiskais sajūgs, bet pēc izmēģinājumiem ražotājs no tā atteicās. Mopēdam pārveidoja rāmi, lai tajā varētu uzstādīt D6 dzinēju. Riteņi bija mazāka diametra, bet ar platākām riepām. Degvielas tvertne, kas atradās zem bagāžnieka, apgrūtināja braukšanu kalnā, it sevišķi, ja tajā bija maz benzīna.
Rīga 13
Vieglais mopēds "Rīga 13" 1983. gadā nomainīja mopēdu "Rīga 11". Tas tika aprīkots ar 1.2 zirgspēku dzinēju, kas spēja attīstīt maksimālo ātrumu 40 km/h. Pirmie modeļi bija aprīkoti ar D8 dzinējiem, bet paši izplatītākie dzinēji bija D8e un D8m. To galvenā iezīme bija laba tuvā gaisma un uzstādītais augstsprieguma transformators, kas novērsa biežās problēmas ar aizdedzes spoli.