Galva vietā, tagad novelkam skrūves pareizajā secībā un ar vajadzīgo spēku (tas parādīts uz galvas blīves iepakojuma) un ejam uz finišu.
Saliekam pa metkām zobsiknu, pie viena apskatamies pa logu vai nav ienācies pavasaris.
Galva vietā, tagad novelkam skrūves pareizajā secībā un ar vajadzīgo spēku (tas parādīts uz galvas blīves iepakojuma) un ejam uz finišu.
Saliekam pa metkām zobsiknu, pie viena apskatamies pa logu vai nav ienācies pavasaris.
Savienojam visus vadus, šļaukas un trubas, pārliecinamies vai viss mudžeklis ir savienots pareizi.
Ielejam eļļu un dzesēšanas šķidrumu (vēlams svaigu) un, ja ir luste, arī sev iepilinam piņģerotu profilaksei.
Pa lielam viss tagad varam mēģināt dabūt pie dziesmas, pieregulēt aizdedzi, apgriezienus un kādu laiciņu vēl braukt un bēdu nezināt. Izejot personīgi pašam cauri visam procesam, katrs gūs zināmu baudu, pacels pašapziņu un iespējams arī adrenalīna līmeni, Visiem veiksmi !
Galva vietā, tagad novelkam skrūves pareizajā secībā un ar vajadzīgo spēku -Tehniskajos datos rakstīts, kad katru reizi jamaina galvas skrūves.. bet ne katrs to dara.. un noteikti tās pašas skrūves nevar vilkt ar tikpat lielu Nm spēku, apraus vēl..
Darbs labi padarīs ilgi vēl varēs tucināt pēc principa ;) itkā jau gredzenu nomaiņa ir samērā izdararāma, galvenais jau aizzīmes un virzienus ievērot, vēl kā nekā galva un slīdgultņi jāceļ nost, tur jau galvenais jābūt uzmanīgam. Bija gadījums, ka nepareizi saliku klaņus pie kloķenes, vēl jau pagaidām iet, kamēr nobirs, bet uz to brīdi jau aizzīmes nezināju :D
Vispirms ieliku plusu un tad izlasīju :) bija jau uzreiz skaidrs par ko ir runa, bet vienmēr interesanti palasīt ;) veiksmi un veselību Sasham.
Paldies par komplimentu ! Nomierinies, vecīt, nu neesmu es konkurents servisiem, ne Tavam kantorim, maizītei pelnu strādājot maizes ceptuves firmā, man tas gredzenu savilcējs labi ja reizi pa desmitm gadiem ir vajadzīgs, man nav ne servisa, ne darbinieku, darboņi, kuri grib un tiek, paši skrūvē savus autiņus manā garāžā, šinī gadījumā znots, jo no rīta jau uz darbu ar to mizu bija jābrauc, lai tur lūzt vai plīst jātiek uz strīpas.
Jā, servisā uztaisītu kā grāmatā rakstīts, tikai tas ievilktos uz vairākām dienām un rēķins pārsniegtu autiņa vērtību. Mani raksti ir šauram interesentu lokam, tiem kas paši nebaidās rokas sasmērēt un kam nav lielu resursu kontā kā lielākajai un gudrākajai auditorijas daļai.... Tā ka nečakarē man gaišos prātus, bet klusiņām 3.14s to savu zirgu tālāk, veiksmi !
viņi tā lēnām piecepas? vai arī kādu dienu vienkārši plurkš un eļa pa izpūtēju gāžas.
No izpildījuma atkarīgs, ja nebūs luftes un kapitāli pievilks lai neļurkājas, tad noies līdz mūža galam
Saša ir krāsotājs uz goda Bet par šo rakstu, man, kā autotransporta inženierim, ir dikti, dikti daudz kur degunu raukt.
Labrīt ! Tik ko pamodos, atbildēju he he he.... Katram sava taisnība, vecīt, bagāts dara kā grib, nabags kā var, Tev pašam savs kaut kāds tehniskais funktieris arī darbojas ? paldies par mīnusiņu
Būtu labi ja to motoru un kārbu nomazgātu, un novērst arī eļas noplūdes no blīvslēgiem.... Citādi izskatās ļoti drūmi..... Te pie mums Vācijā ja šitādu eļļainu motoru ieraudzītu tad nokasītu Tüv uzlīmi no nummura un sveiki.... Vēl sodu liktu maksāt.... Citreiz ja mentiem ir aizdomas, tad tevi notur, un pie rūcoša motora zem mašīnas palik baltu papīru, un ja pil kaut kur eļļa tad protams to redz, un arī cik daudz.... Drāziens tad ka nemetas.... Jo eļļa bojā asfaltu un arī var izraisīt ceļu satiksmes negadijumu, jo uz braucamās daļas izlijusī eļļa padara brauktuvi slidenu..... Arī dabu piesārņo ja no lietus tā tiek noskalota gruntsūdeņos....
Es gan īsti nesaprotu, kāpēc galva bija jārauj nost. Klaņus un virzuļus taču ņem no apakšas ārā. Nākamais ir izmaksas. Ne visām mašīnām var ti skaisti noņemt apakšā vāku un tikt klāt. Tad vēl klaņu šāles. Ja tās ir izjauktas, tad tik ideāli vairs atpakaļ nemaz neuzliksies. Un beigās paši gredzeni. Bez slīpēšanas mainītiem gredzeniem mūžs nav pārāk ilgs. Pārdošanai, protams, der.
Motoru šrotā paņemt un nomainīt noteikti ir lētāk.