Galva vietā, tagad novelkam skrūves pareizajā secībā un ar vajadzīgo spēku (tas parādīts uz galvas blīves iepakojuma) un ejam uz finišu.
Saliekam pa metkām zobsiknu, pie viena apskatamies pa logu vai nav ienācies pavasaris.
Galva vietā, tagad novelkam skrūves pareizajā secībā un ar vajadzīgo spēku (tas parādīts uz galvas blīves iepakojuma) un ejam uz finišu.
Saliekam pa metkām zobsiknu, pie viena apskatamies pa logu vai nav ienācies pavasaris.
Savienojam visus vadus, šļaukas un trubas, pārliecinamies vai viss mudžeklis ir savienots pareizi.
Ielejam eļļu un dzesēšanas šķidrumu (vēlams svaigu) un, ja ir luste, arī sev iepilinam piņģerotu profilaksei.
Pa lielam viss tagad varam mēģināt dabūt pie dziesmas, pieregulēt aizdedzi, apgriezienus un kādu laiciņu vēl braukt un bēdu nezināt. Izejot personīgi pašam cauri visam procesam, katrs gūs zināmu baudu, pacels pašapziņu un iespējams arī adrenalīna līmeni, Visiem veiksmi !
Tagad tieši fizikā mācāmies par motoriem , no tava raksta var vairāk saprast neka no tās bībeles ;)
Pirms izlasīšanas jau ieliku plusu. Sašam sūdīgu rakstu nav!
Pavasaris atnācis, daba mostās, Saša arī sāk rosīties. Tā turpināt!
Motoram otrā epla klāt Vienigi ja reiz galva bija noņemta varēji parbaudit vai varsti blivi noslēdzas, ja ne tad vajadzibas gadijumā izslīpēt vārstu sežas vietas.
Nav ko teikt! Cepuri nost! Te jau izskatās līdzīgi, kā kad ķirurgi veic sirds operācijas!
es parasti cenšos nomazgāt motoru ar augspiedienu, pirms šādām ķidāšanām.
Man sadi gadijas ar 2.2dci motoru, visos 4 virzulos gredzeni bija ieaugusi, un viens pat bija sacis kust. ilgi pisos kamer notiriju virzulus. beigas ar zobu birsti un skaidras maisijumu sanaca.
Esmu strādājis par mehāniķi, bet tas, ko viņš parādīja....tur pat cilvēkiem ar rokām no pareizās vietas ir jāpielieto diezgan zināšanas un to cilvēks, kurš zin, apm., kur, kas atrodas, nav iespējams pat ar šīm bildēm un pāris teikumiem izdarīt to savai mašīnai. 100%, ka kaut ko sajauks un nedo dievs, ka to, ko nevaig, jo remonts par pāris latiem var nomainīt pāris simti Ls.
Ja vien nav kāda veca mašīna, kur motors ir kā vienkāršs lego, kur tiešām katrs var pats sataisīt.
Tam agrigātam prasās gti motors,ja nav un turbīna un tad aiziet bembistus čakarēt ar viņa svaru ...mani mēģināja viens pavilkt ,neļāvos provokācijai
Labs, raksts, kas parāda to, ka pašam arī daudz ko iespējams izdarīt, un tas nemaz neprasa kosmisku aprīkojumu.
Vai tagad dzinējs nav nedaudz jāiebrauc, lai piedlist gredzeni?
Tas atkarīgs no tā kādā sakarā motoriņš izjaukts, ja bijis pārkapsēts, tad noteikti galva jāslīpē, ja normāls ejošs motors atjaukts, tad tur nav ko slīpēt, pietiek ar jaunu blīvi, ir bijuši gadījumi deficīta laikā ka pat blīvi atstājām veco, labi tikai jānovelk galvas skrūves un viss notikās :)
Paldies par komplimentu ! Nomierinies, vecīt, nu neesmu es konkurents servisiem, ne Tavam kantorim, maizītei pelnu strādājot maizes ceptuves firmā, man tas gredzenu savilcējs labi ja reizi pa desmitm gadiem ir vajadzīgs, man nav ne servisa, ne darbinieku, darboņi, kuri grib un tiek, paši skrūvē savus autiņus manā garāžā, šinī gadījumā znots, jo no rīta jau uz darbu ar to mizu bija jābrauc, lai tur lūzt vai plīst jātiek uz strīpas.
Jā, servisā uztaisītu kā grāmatā rakstīts, tikai tas ievilktos uz vairākām dienām un rēķins pārsniegtu autiņa vērtību. Mani raksti ir šauram interesentu lokam, tiem kas paši nebaidās rokas sasmērēt un kam nav lielu resursu kontā kā lielākajai un gudrākajai auditorijas daļai.... Tā ka nečakarē man gaišos prātus, bet klusiņām 3.14s to savu zirgu tālāk, veiksmi !
Labs tas darbs, kas nu ir veikts, pasta nav, jo pastnieks beigts.!
Labs, apraksts ar cool. +!