Nu tā kopēšana jau sen bija zināma, ko var gribēt no krieva, krievs pat izspiegoja amerikāni un nokopēja atombumbu, pēc tam paši sev piešķīra ordeņus par labu darbu. Spējat aptvert krievu domāšanu - neko paši nav spējīgi izstrādāt, bet slavē sevi par nozagtām idejām un darbiem. Ļoti, ļoti, ļoti dīvaina tauta...
Žiguļu rūpnīcu cēla Itālijas speciālistu vadībā,pirmajām partijām bija Itālijā ražoti motori,kā arī citi mezgli kuriem kalpošanas laiks bija nesalīdzināmi ilgāks nekā vietējiem ražojumiem,bet daudz ilgāks nekā tagad ražotajiem super autiņiem, kuri knapi iztur garantijas laiku.
Cik es atceros vēl arī sporta Žigulis bija Lancia Startos kopija.
Ja tā padomā, tad viss kas Padomijā sasniedza kaut kādus panākumus bija kopija . Tomēr daudzi auto nevar tikt uzskatīti par kopijām, jo modeļi tika atpirkti.
Maz precizitāti vajag rakstā. 31.maijā 1929.gadā PSRS noslēdz līgumu ar ASV Ford Motor Company kopēju līgumu par tehniskā palīdzības un automobiļu masveida ražošanu tā laika padomju savienībā un pamatprogramma bija Ford A un Ford AA ražošanas uzsākšanu pēc licenzes, tik Padomju savienībā šo automašīnu dēvēja pa savam. Rūpnīca tika projektēta Alberta Kena projetu birojā, Tehniskā vadība un uzraudzība celtniecība tika uzticēta Ostin kompānijai. Bet veica darbus Metalstroi uzņēmums. 1932.gada 1.janvārī jau sāka ražot pirmos Gaz A vieglos automašīnu modeļus un NAZ-AA 1,5tonnīgās kravas mašīnas. 1933.gadā sāka ražot pat 17 vietīgos autobusus. Viss pašā sākumā gatavotiem tik tiešām bija pēc Amerikāņu rasējumiem, bet ar Krievijā raksturīgām izmaiņām. Piemēram GAZ-A bija pastiprināts karteris un visiem auto modeļiem bija metriskās vītnes. 1937.gadā rūpnīcu bišķi patīrija represiju vilnis, un daudzi konstruktori tika pielikti pie sienas. Tāpēc nekādu kopēšanu nesaskatu vismaz pašā sākumā, jo tika ražots pēc licenzes kas noslēgta abpusēji.
Ne visas ir kopijas, PSRS bija populāri racionalizācijas priekšlikumi, tadejādi visi modeļi tika "uzlaboti". līdz sasniedza pilnību.