local-stats-pixel

No kā tika kopētas PSRS laiku automašīnas?38

459 5
Reklāma
Reklāma
Reklāma
« 1  2  3 »
459 5 38 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 38

0/2000
Vatņikiem jau smadzenēs arī vate, jo paši neko orģinālu neprot izgudrot!emotionNav jau brīnums, ka krievu okupācijas laikā daudzas militārpersonu ģimenes ielīda iekšā izdeportēto uz Sibīriju cilvēku dzīvokļos!Tai bandītu tautai visu jau vajag gatavu!emotion
30 4 atbildēt

Nu tā kopēšana jau sen bija zināma, ko var gribēt no krieva, krievs pat izspiegoja amerikāni un nokopēja atombumbu, pēc tam paši sev piešķīra ordeņus par labu darbu. Spējat aptvert krievu domāšanu - neko paši nav spējīgi izstrādāt, bet slavē sevi par nozagtām idejām un darbiem. Ļoti, ļoti, ļoti dīvaina tauta...   emotion 

26 2 atbildēt

Bl, bija kaut kas ko PSRS nekopēja?

21 2 atbildēt

 Žiguļu  rūpnīcu cēla Itālijas speciālistu vadībā,pirmajām partijām bija Itālijā ražoti motori,kā arī citi mezgli kuriem kalpošanas laiks bija nesalīdzināmi ilgāks nekā vietējiem ražojumiem,bet daudz ilgāks nekā tagad ražotajiem super autiņiem, kuri knapi iztur garantijas laiku. 

17 0 atbildēt
Krievi jau arhitektūru arī kopēja!emotionStaļina laikā vatņikiem patika būvēt Ņujorkos stila mājās.Mūsu zinātņu akadēmija (kolhoznieku nams) un VEF kultūras nams arī ir no tā paša kopēšanas stila!
19 3 atbildēt
Ieliec arī krievu viltotos močus!
15 0 atbildēt

Cik es atceros vēl arī  sporta Žigulis bija Lancia Startos kopija.

11 0 atbildēt
Krievija kopēja visu, pirms vēl tas bija mainstrīms Ķīnā.
10 0 atbildēt
Nebija jau citā varianta. Staļins visus domājošus cilvēkus bija jau nošāvis. Palika tikai nemākulīgi kopētāji.
9 0 atbildēt
3."Sarkanais putilovietis"!LABS!emotion
7 0 atbildēt

 emotion 

5 0 atbildēt

Ja tā padomā, tad viss kas Padomijā sasniedza kaut kādus panākumus bija kopija emotion . Tomēr daudzi auto nevar tikt uzskatīti par kopijām, jo modeļi tika atpirkti. 

4 0 atbildēt
Nu par vaz(žiguļiem) nepareizi,viņus ražoja laikam līdz 2002 gadam.
4 0 atbildēt

Maz precizitāti vajag rakstā. 31.maijā 1929.gadā PSRS noslēdz līgumu ar ASV Ford Motor Company kopēju līgumu par tehniskā palīdzības un automobiļu masveida ražošanu tā laika padomju savienībā un pamatprogramma bija Ford A un Ford AA ražošanas uzsākšanu pēc licenzes, tik Padomju savienībā šo automašīnu dēvēja pa savam. Rūpnīca tika projektēta Alberta Kena projetu birojā, Tehniskā vadība un uzraudzība celtniecība tika uzticēta Ostin kompānijai. Bet veica darbus Metalstroi uzņēmums. 1932.gada 1.janvārī jau sāka ražot pirmos Gaz A vieglos automašīnu modeļus un NAZ-AA 1,5tonnīgās kravas mašīnas. 1933.gadā sāka ražot pat 17 vietīgos autobusus. Viss pašā sākumā gatavotiem tik tiešām bija pēc Amerikāņu rasējumiem, bet ar Krievijā raksturīgām izmaiņām. Piemēram GAZ-A bija pastiprināts karteris un visiem auto modeļiem bija metriskās vītnes. 1937.gadā rūpnīcu bišķi patīrija represiju vilnis, un daudzi konstruktori tika pielikti pie sienas. Tāpēc nekādu kopēšanu nesaskatu vismaz pašā sākumā, jo tika ražots pēc licenzes kas noslēgta abpusēji.

4 0 atbildēt

a kur buhanka?

2 0 atbildēt

Cik es atecros smagie arī bija viena liela kopija no citām valstīm

1 0 atbildēt

 emotion 

3 2 atbildēt

Ne visas ir kopijas, PSRS bija populāri racionalizācijas priekšlikumi, tadejādi visi modeļi tika "uzlaboti". emotion līdz sasniedza pilnību. emotion  emotion  emotion 

0 0 atbildēt

 emotion 

0 0 atbildēt

hmmm..... emotion 

0 0 atbildēt