Noņemu durvju apakšējo gumiju.... rokas sāk jau nolaisties.
Uz nākošajām durvīm tāda pati aina.
Noņemu durvju apakšējo gumiju.... rokas sāk jau nolaisties.
Uz nākošajām durvīm tāda pati aina.
Liekos garšļaukus lai labāk durvju apakšu ielūrēt varētu...
Pleķis uz durvīm, kādreiz piekrāsots, bet nebija turētājs.
Aizmugurējais vāks arī ar pleķi piekrāsots.... labāk neizteikšos.
Atstāt vai tomēr pieķet ? Eh, darba fronte apsekota, jāuzrota piedurknes, jāievelk plaušās gaiss, jāaizžmiedz acis un jāmetas cīņā, bet to jau nākošajā rakstiņā......
Pamatīga rūsas kudze. Neticās,ka šādu brīnumu ražo izslavētā vācu autobūves kompānija ...bet varbūt , ja šo rūsas kamolu neaiztiktu pāris gadus viņš metamorfozētos par kaut ko skaistu, piem. Maibach (no neglīta kāpura metamorfozes rezultātā taču rodas tik daudz skaistu tauriņu).
tāda tā Postpadomju mentalitāte mums saglabājusioes - paņemt lielu premium klases vāģi un tad kasīt pauri, ka nepietiek līdzekļu uzturēšanai ... bet tur jāmainas paaudzēm un domāšanai..
Sveiki draugi Šis E kalses mersītis ir vnk leģenda vēl trenkanojs laikos bija iespēja vizināt savu dibenu ar tādu 2002 gada CDI, bija riktīgi labs un visas ekstras, ja godīgi daudzas auto pat tagad stāv malā un nervozi pīpē, es runāju par tiem pašiem fordien, mitsu utt... braukšana ir ļoti komfortabla, protams ar to kas tagad nesalīdzināsi E 220 2011g. , bet ja man būtu izvēle ņemt šadu vai kādu citu auto aptuvni tā gada, viennozīmīgi šo.
es ar tādu rūsas čupu nemocītos,neatmaksājās,pārdod par tik cik var dabūt un pērc vietā citu
Nu jau gan, tagad pēkšņi esiet ieraudzījuši, ka Mersim arī var būt rūsa! Tā ir, ka tikai Opeļus un Fordus izsmej - arkas, sliekšņi utt... servisā katru dienu.
Arī C klasei ap 1998 gadu ir līdzīgas rūsas problēmas, turpretī Opel Vectra B 1998 gada nav tik traki. Ģimenē ir gan C mersis gan B Vectra.
Rezumē, neskati vīru pēc cepures, arī tiem glaunākajiem kādreiz ir problēmas.
Es uzskatu, ka normāli, autiņam tomēr ir vismaz 15 gadi.
Ielikt mīnusu,Sasham,Aleksandram,ir tas pats,kas ielikt Čakam norisam vai Stīvenam Sīgalam !
Visu cieņu! Parasti jau laikam tā ir, ja kāds atbrauc un saka ka vajag grīdai vienu caurumu uz TA aizmetināt, tad jāgatavojas uz to, ka visticamāk atradīsies vēl daudz briesmu lietas
Nja, man radagabalam ar mersis, auklējas kā ar zīdaini- regulāri skatās, vai nav kur kas aizmeties, un kā ir, tā ķeras klāt- viedoklis, ja nedarītu, tad arī būtu vakars uz ezera. Man šķietas, ka man par manu pasaulīgi vecā Audi bleķiem mazāk galva sāp ka viņam par tīri svaigo mersi. Pārējais gan bez problēmām. Brālēna viedoklis, ka meršus arī tagad ražo ar ideju, ka viņiem nav jābrauc mūžīgi...un pat ļoti ilgi ne.
jā mersis sērīgā stāvoklī, žēl ka šitā nolaiž mašīnas it īpaši tikai 2000 gada modelis. nu nez manam 1996 gada meršukam tā vel tīri normāli ir un paziņam ir pat 1992 gada un vispār rūsas uz virsbūves nav. tikai žēl ,ka dēļ šadiem turku ražojumiem tiek sagrauta visa reputācijas ko paši bija būvējuši jau vairākus gadus.
Tas vēl nieks - manam Mersim rūsai cauri jau spīd un pusi rokas var caur durvīm dabūt, neatverot.. - protams tas jau sen stāv pažobelē, nomainīts pret AUDI
Žēl - motoriņš ta labs..
Es arī gribu tadus draugus kas manu rūsas kalnu uzcels principā viss tas pats, tikai modelis W140 s500
Tanī laikā arī ekoloģiskās krāsas sāka ieviest ražošanā, tas arī kvalitātei pa kanti uzsita, rūsas aizmetnīši jau ražošanas procesā radās