Bez flekša neiztikt.
Kad galvas fiksators lonžeronā nenotur skrūvi, urbjam tehnisko atveri
Bez flekša neiztikt.
Kad galvas fiksators lonžeronā nenotur skrūvi, urbjam tehnisko atveri
Zika kā jauns, pat labāks 2. dzīve tgd, izskatas ar pieklājīgi. Tas ir milzīgs darbs kas ieguldīts, zinu jo tehnika man nav sveša Tā turēt
Labs!
Rokas aug o pareizās vietas!
Būtu interesanti ar to izgāzt... sen nav braukts ar VAZ...
Afigennais Darbs ieguldlits. Cepuri nost! Malacis. Eļļas spiediens gan tāds pašvaks tukšgaitā. Vai nu pats datčiks čakarējās, vai nu pulkstenis vairs nerāda pareizi. Pašam ir bijis Vaz 2101 1990 gada, eksporta variants, pēc tam piepirku klāt donoru - 2103, protams motors, reduktors un kārba pirmie tika iekrāmēti kapeikā, pec tam jau arī bremžu pastiprinātājs un viss panelis ar apaļajiem pulksteņiem arī. Ehh bij laiki! Aizmugurējam tiltam man sencis izvirpoja divreiz garākas skrūves reaktīvajām ķegām - liku dubultā (Stipri labāk turējās uz ceļa). Priekšā čaškas arī pārmetināju lai var uzlikt volgas amortizatorus kas bij stipri cietāki tajos laikos.
Pa pirmo zorti! Tik man tāds jautājums - vai sintētiskā eļļa motoram gar saļņikiem u.c. blīvēm negrib tecēt garām?
Visumā es tāpat kā tu pats uz anonīmajiem neatbildu, bet tā kā es zinu kas esi tad atbildēšu Redzams, ka tev šī geju štelle ir sirdij tuva tēma un pašam šādas novirzes!
P.S.
Drosmes tev nepietiek, lai ienāktu ar īsto profilu