Protams arī tagad viss nebeidzās, sīkumi un ne tik sīkumi vēl ir palikuši, sākot ar bagāžnieka emblēmas uzlikšanu, priekšējo automātisko jostu ielikšanas, vidus konsoles pārbūvi un turpinot ar piekari. Bloķis strādā labi kā tam jāstrādā, mierīgi braucot strādā kā parasts reduktors, bet kā "dod virsū" sāk bloķēt. Auto ir pavisam nedaudz zemāks un cietāks un arī stabilāks kā bija, pāri šķēršļiem iet mīksti. Aizmugurē prasās cietākus amortizatorus jo uz asfalta strauji uzsākot sāk nedaudz lēkāt tilts, šie amji kas virsū ir mēsli tas bija skaidrs, bet lai saprastu kā piekare uzvedīsies ar sēdinātām atsperēm uzliku. Jāmeklē kādi cietāki amortizatori un jāuzstāda aizmugurējā tilta stabilizators ir sen nopirkts, to neliku apzināti, lai saprastu kā uzvedas piekare ar konkrēto konfigurāciju.
Reduktors ir īsais 4:44 no VAZ-2102 un kārba joprojām tā pati pieciniece no VAZ-2107, pilsētā ir pat ļoti labi, auto ir dinamisks, sajūta, ka trešais pārnesums ir kā otrais tikai garāks, ar otro var mierīgi uzsākt braukt. Bet garus gabalus braukt ir baigais zāģis. Konkrētus apgriezienu un ātrumu tagad nepateikšu jo spidometrs spēcīgi melo. Kad ielikšu turētāju ar telefonu un ar GPS nomērīs pie kādiem ātrumiem kādi apgriezieni, bet skaidrs ir tas, ka jākomplektē ir R1 kārba.
Tas pagaidām viss :)
Turpinājums sekos!