Dzinējs tika piebraukts salieti jauni visi tehniskie šķidrumi utt. vadība palika orģinālā bosh 413, kā arī viss pārējais arī stock, pa lielam tikai iekšās citas, un tas viss lieliski brauc uz darbojas. Kā arī tika uzstādīts cits izplūdes kolektors (zirneklis) un normāla izplūde ar divām trubām visā garumā.
Automašīnai varētu būt aptuveni 250-260 zirgspēki ar šo konfigu, bet diemžēl uz stenda tā arī neaizbrauca
Vēlāk tika uzstādīts arī LSD 25% bloķējošais reduktors lielajā korpusā ar attiecību 3.15
Vēlāk nolēmu savus spēkus izmēģināt arī DragRace, jo biju liels visu auto sportu fans Tāpēc salasījāmies banda un no Rēzeknes maucām uz Bikertoyz DragRace Championship Ventspilī, kas notika 2.augustā 2015. gadā
Neko daudz protams nevinnēju, bet bija neviltots prieks par superīgajām brīvdienām draugu lokā un atbalstu Mašīna var teikt bija diezgan konkurentspējīga, 1/4 jūdzes jeb 402m uzrādija 13,71sekundi un gandrīz 180km/h lielu ātrumu. Bez grūtībām spēja apdzīt dātus auto kā Nissan 350z, Audi 2.2turbo quattro (stock versiju) un BMW 535D
Vēlāk 3.0 ltru strokeris no e30 tika ņemts laukā un auto tika aprīkots ar standarta m50b25tu dzinēju no manas jaunās projekta automašīnas BMW e34 bet par to nākamajā rakstā!
Vēlāk auto tika nopārdots čomam, jo bija nepieciešamas finanses jaunajam projektam (Par to nākamajā rakstā) P.s. ar šo auto čoms brauc vēl lidz pat šodienai.