Par reāli ekstrēmu dzesēšanu padomājot, tika uzstādīts elektriskais ventilātors (no e46) ar slēdzi salonā.
Salons arī viss bija ''izārdīts'' un salikts no jauna ar izmazgātu paklāju, citiem beņķiem utt. Kā arī tika veigta priekšējā paneļa (torpēdas) torpēdas maiņa uz citu. un jā tika mainītas arī šofera durvis, jo iepriekšējās bija ieliektas!
Beidzot viss salasīts kopā nelielam kopskatam , kas sanācis
Mašīna brauca ļoti labi priekš saviem 2 litriem, mierīgi varēja spolēt divus robus pa sausu bez problēmā, jo svars tai mašīnai bija drusku pāri 1 tonnai
Tagad sāksies intersantākā daļa.
Nolēmu uzbūvēt kaut ko interesantāku tajā mašīnā, tapēc vecais m52b20 motors tika pārdots un tā vietā tika nopirkts m50b25tu dzinējs. Un pats labākais ir tas, ka no šī dzinēja nolēmu daudz nemīkstināties un uzreiz būvēt 3.0 strokeri tautā saukto uz m50 bāzes.
Uzreiz tika iegādāta kloķene, klaņi un virzuļi no M54b30 dzinēja.
Dzinējs tika izjaukts un vests uz honēšanu.
Pēc tam protams bloks tika arī iztīrīts un sakrāsots.