Sveiki Spocēni un pārējie smagās tehnikas mīļotāji !!!
Šodien Jums pastāstīšu par M62 un 2M62 maģistrāles dīzeļlokomotīvēm.
Lai jauki lasās !
Sveiki Spocēni un pārējie smagās tehnikas mīļotāji !!!
Šodien Jums pastāstīšu par M62 un 2M62 maģistrāles dīzeļlokomotīvēm.
Lai jauki lasās !
Sāksim ar to mazāko. M62.
Kravas / Pasažieru dīzeļlokomotīve, kura tika izveidota 1965. gadā, Luganskas lokomotīvbūves rūpnīcā !
Lokomotīves izstrādē piedalijās 3 valstis - PSRS, Ukraina, Čehoslovākija !
M62 lokomotīve tiek ekspluatēta vairākās valstīs - Krievija, Ukraina, Baltkrievija, Latvija, Moldāvija, Vācija, Polija, Čehija, Kuba.
Tagad nedaudz par viņas īpašībām.
Dīzeļa jauda - 2000 Z.S
Konstruktīvais ātrums [ VMax ] - 100 km/h, [Latvijā atļautais 80 km/h ]
Dīzeļdzinējs - 14D40 [ Bieži pēc kapitālā remonta tiek mainīts uz 2D49 ]
Lokomotīves svars - 116 Tonnas.
Lokomotīve kalpo, kā - Kravas lokomotīve.
Divu sekciju maģistrāles lokomotīve 2M62.
2M62, tā ir M62, 2 sekciju modifikācija, kura parādijās 1976. gadā, lai aizvietotu vecās TE3 lokomotīves !
Dīzelis un pārējie parametri ir tādi paši, kā M62 lokomotīvei, vienīgā atšķirība - 2 sekcijas.
2M62U.
Šī modifikācija parādijās 1987. gadā !
Modifikācijā ietilpa -
1.Bezžokļu ratiņpāri.
2.Palielināts degvielas bākas tilpums.
3. Nedaudz izmainīta kabīne.
2M62U kabīnē, lasot tehniskā stāvokļa žurnālu.
Katrai lokomotīvei ir savs tehniskā stāvokļa žurnāls, kur tiek rakstīti - Defekti, bojājumi, bremžu maģistrāles spiedieni un daudz citu smalku, bet ļoti svarīgu informāciju, priekš cilvēkiem, kuri labo tās lokomotīves.
Vienas 2M62U sekcijas svars ir - 126 Tonnas
Lokomotīves garums - 2x17,400 mm.
Maksimālais augstums - 4615 mm.
Lokomotīves platums - 2950 mm.
2M62U Dīzeļtelpa.
Dīzeļa tips - 14D40
Dīzeļa jauda - 2000 Z.S / 1471 kVt.
Piedziņas tips - Elektriskais.
Dīzeļdegvielas Bākas Tilpums - 6300 kg.
Vasarā, ja lokomotīve ir strādājusi vairākas stundas, temperatūra dīzeļtelpā mēdz sasniegt pat 85 grādus pēc celsija.
Ir bijuši daudz gadijumu, kad lokomotīvju brigādes iegūst siltumdūrienus.
Tākā, ja vasarā redzat, ka lokomotīve mēdz braukt ar atvērtām durvīm, tas ir priekš tam, lai kaut cik izlaistu karstumu no dīzeļtelpas.
Atvainojos, ka šajā rakstā nav tik daudz rakstīts, kā parasti, vienkārši tādi raksti jau ir bijuši un es apkopoju pašu galveno informāciju, kuru bieži mēdz izlaist citi cilvēki. Ceru raksts Jums patika un bija patīkami lasīt :) Droši komentāros uzdodat jautājumus, dalaties ar savām domām un pieredzi !
Raksts par ER2T sērijas elektrovilcieniem.
http://spoki.tvnet.lv/automoto/ER2T-serijas-elektrovilcieni-/788359
Raksts par 2TE116 sērijas dīzeļvilcieniem.
http://spoki.tvnet.lv/automoto/2TE116-Dizellokomotives/789087
Par rakstu+
Taču viena maza neprecizitāte pie M62. Tad, kad šī lokomotīve tika projektēta, tad nepastāvēja tāda valsts, kā Ukraina. Jo Ukraina bija viena no PSRS republikām.
Vilcienam riteņi tak ir apaļi, vai ne?
Kā rēķina riņka laukumu?
Pī reiz R-kvadrātā!
Lūk - tas kvadrāts arī ir tas, kas dauza to skaņu!
P.S. Šito man viens sens mašīnists stāstīja.
Vienkārši joks. Netver personīgi.
1. Iemācies rakstīt.
2. Ja tev problēmas ar redzi, pateikšu priekšā. Mēs atrodamies tikai un vienīgi kabīnēs.
3. Aizej pie ārsta.
Tu runā, par Dzelzceļu - Latvijā, Igaunijā, Lietuvā ?
Tu runā, par Aviāciju ? - Krievijā, Latvijā ?
Vai arī par jaunām automašīnām, piem no PandaTaxi ?
Ko es tev uzreiz varu pateikt, ja tu izrādi interesi, cīnies par saviem mērķiem, tu dzīvē sasniegsi daudz ko. Ja neko nedarīsi, tad arī paliksi stāvēt uz vietas.
Neko vairāk nevaru pateikt. Mazāk zināsi, vieglāk gulēsi.
Te nesen DR1AM-222 palaida kopā ar DR1AC-219. Uzmini kas notika ? Shēmas visas sadega
Ja tu vēl jorpojām strādā uz DR1A, tad tev laiks priecāties. Drīzumā iznāks DR1AC jaunie. Tur līdz nelabumam varēs priecāties ar kondišku
RVR bijām, apskatijām 185, 227, 219. Iespaidīgi.
Protams, ka ir iespējams. Te jau ir cits jautājums, vai kāds no priekšniecības vēlās iegūldīt tam naudu ? Tu ko. Ja iegūldīsi, priekšnieku bērni bez mersīšiem paliks uz dzimenēm Jā ir bijuši gadijuma, kad palīgs mēdz pārāk ilgi ņemties pa dīzeli un pēc pāris stundām jau galīgā vafelē ir. Palasi forumos.
Klau!
Tev ir superīgi raksti par vilcieniem. Bet vai Tu zini patieso iemeslu, kāpēc vilciens, kad brauc, rada raksturīgo skaņu - tu-tuk, tu-tuk, tu tuk?
Mani neinteresē ne Tu, ne tas ko Tu dari! Es negribu Tevi vairs redzēt! Neraksti, nezvani man un aizmirsti kur es dzīvoju! ES Tevi BLOĶĒJU!!!
ZAĻIBALTI!
luk kadu vestuli man atsutija Sawliit16
Man ļoti patīk tavi raksti. Plusiņš.
Vienreiz redzēju ka šitāds tā pūta dūmus, ka likās - ir aizdedzies.
...Vasarās kad nav ko darīt, Es ar enduro moci mēdzu sacensties ar šiem. No vienas nomaļas lauku pārbrauktuves, cauri visai pilsētai (viņš protams pa sliedēm, es pa taisnākajiem pislētas ceļiem) līdz otrai nomaļai lauku pārbrauktuvei. Sīkums, Bet patīkami. Par rakstu pluss, un lasiju te par to karstumu.. Viņos bez problēmām var uzstādīt kondicionierus, bet vaina ir tikai negribēšanā. Visi tie lielie priekšnieki jau nesaprot, jo pašī nestrādā. Iekāpj savos X5 ar kondišku un viņiem nospļauties par to ka parastie stradnieki tajas lokomatīvēs mokās no karstuma.
2,3,4 bildes nav īstas. Var redzēt, kad esi izgriezta un ielikta iekšā. Cik zemu. Var teikt 80% no tavām bildēm rakstos ir photoshop. Tev pat profila bilde ir photoshop, like wtf? Vispār nedraudzējies ar smadzenēm..