RAF-10 "Festivāls" tika prezentēts Vispasaules studentu un jauniešu festivālā, Šajā eksperimentālajā modelī bija vairāki risinājumi no Volkswagen Transporter T1.
Tika izgatavota neliela eksperimetālā partija ar mikroautobusiem RAF-08 "Sprīdītis"
RAF-10 "Festivāls" tika prezentēts Vispasaules studentu un jauniešu festivālā, Šajā eksperimentālajā modelī bija vairāki risinājumi no Volkswagen Transporter T1.
Tika izgatavota neliela eksperimetālā partija ar mikroautobusiem RAF-08 "Sprīdītis"
Vispopulārākais un atpazīstamākais RAF modelis RAF-977. Šis mikroautobuss tika veidots uz Volga GAZ-21 agregātiem un ar visdažādākajām versijām: ātrā palīdzība, maršruta taksometrs utt.. Šis autobuss tika tirgots arī ārpus PSRS robežam, papildinot valsts budžetu ar valūtu.
1976. gadā aizsākās nākošā plaši atpazīstamā mikroautobusu modeļa RAF-2203 ražošana, kas balstījās uz Volga GAZ-24 agregātiem.
Arī RAF-2203 bija daudz modifikāciju, tai skaita arī ātrā palīdzība un kravas auto versijas un tie tika ražoti līdz pat rūpnīcas slēgšanai 1997. gadā.
Pēc PSRS sabrukuma, tirgus un pieprasījums pēc RAFiem samazinājās, kas rezultātā noveda pie ražošanas pārtraukšanas 1997. gadā un rūpnīcas slēgšanas 1998. gadā. Ironiski, bet pēdējais izgatavotais RAF bija katafalks 4 līķu vienlaicīgai nogādāšanai morgā..
Kārtējā rūpnīca ko mūsu apsviedīgie varas vīri nolaida atejā...kā jau visu pārējo.
Pirmais RAF pēc otrā p.k. bija uz tolaik izplatītā GAZ-51 rāmja. Uz Rīgu (tai laikā rūpnīca bija Rīgā) atnāca bāzes detaļas. Šeit salika skeletu uz kura taisīja autobusa kasti. Konstrukcija bija samērā smaga, tautā iesaukta par ēveli. Kad piekāpa cik var salīst, motors knapi vilka. Tad pamatā bija jābrauc ar 3. robu. Cetururtajā varēja ielikt uz līdzena asfalta vai no kalna. Iekšā troksnis bij varens - motors rēca un kārba gaudoja. No tā tas nosaukums.
vajadzēja pieminēt būtisku faktu, ka Russo Balt ražoja arī ugunsdzēsēju auto un tieši šāds auto ir vienīgais russo Balt kas ir saglabājies līdz mūsdienām. RAF pvisam nedaudz ražoja arī pašu izstrādātus vieglos auto un kravas fugonus. 80-to beigās RAF ražoja arī busus ar elektro dzinējiem RAF 2210, kurus izmantoja Rīgā kā maršruta taksometrus.
Super, bet nobeigumā varēji jau tomēr piemest Dambja entuziastu grupas ''Oscar''... Tas tomēr arī raksta vēstures lappuses.