local-stats-pixel

Latvijas autobūves vēsture20

325 0
Reklāma
Reklāma
Reklāma
325 0 20 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 20

0/2000

Šitais interesanti, nesen pa TV ko līdzīgu rādīja par RAF

7 0 atbildēt

Kārtējā rūpnīca ko mūsu apsviedīgie varas vīri nolaida atejā...kā jau visu pārējo.

7 1 atbildēt

 emotion 

4 0 atbildēt
Jelgavas ugunsdzēsēju muzejā(Dobeles iela 16) var apskatīt "Vairogs" ugunsdzēsēju mašīnu...un netikai.
3 0 atbildēt

Vēl bija Baltijas džips, OScar un vēl šis tas.

4 1 atbildēt

 emotion 

2 0 atbildēt

Pirmais RAF pēc otrā p.k. bija uz tolaik izplatītā GAZ-51 rāmja. Uz Rīgu (tai laikā rūpnīca bija Rīgā) atnāca bāzes detaļas. Šeit salika skeletu uz kura taisīja autobusa kasti. Konstrukcija bija samērā smaga, tautā iesaukta par ēveli. Kad piekāpa cik var salīst, motors knapi vilka. Tad pamatā bija jābrauc ar 3. robu. Cetururtajā varēja ielikt uz līdzena asfalta vai no kalna. Iekšā troksnis bij varens - motors rēca un kārba gaudoja. No tā tas nosaukums.

2 0 atbildēt

vajadzēja pieminēt būtisku faktu, ka Russo Balt ražoja arī ugunsdzēsēju auto un tieši šāds auto ir vienīgais russo Balt kas ir saglabājies līdz mūsdienām.  RAF pvisam nedaudz ražoja arī pašu izstrādātus vieglos auto un kravas fugonus. 80-to beigās RAF ražoja arī  busus ar elektro dzinējiem RAF 2210, kurus izmantoja Rīgā kā maršruta taksometrus.

2 0 atbildēt

Super, bet nobeigumā varēji jau tomēr piemest Dambja entuziastu grupas ''Oscar''... Tas tomēr arī raksta vēstures lappuses.  emotion 

2 0 atbildēt

 emotion 

2 1 atbildēt

 emotion 

1 0 atbildēt

Leģendāri auto!!!+++

0 0 atbildēt

 emotion 

0 0 atbildēt

👍

0 0 atbildēt