nu jau vietā, lietojot speciālo muciņu un dinamo atslēgu pievelk 47 Nm.
Tagad, lai preizi pievilktu metāla trubiņas uzgriezni 40 Nm, uztaisīju instrumentu- adapteri starp uzgiežņa un dinamo atslēgām.
nu jau vietā, lietojot speciālo muciņu un dinamo atslēgu pievelk 47 Nm.
Tagad, lai preizi pievilktu metāla trubiņas uzgriezni 40 Nm, uztaisīju instrumentu- adapteri starp uzgiežņa un dinamo atslēgām.
..veca 22mm muciņa iegūst jaunu dzīvi.
nu var pievilkt kā nākas
Samniek, gatavs!
Tātad tika salaboti 2. un 4. cil inžektori, šķiļam un braucam, auto beidzot atkal kustās, pirms remonta bija palicis nīkulīgs. Nu var uzgāzēt un ielikt slodzē..
Patestēju, pagāzēju, viss labi. Nākošā dienā braucu no darba, sanāca paliela slodze- pret kalnu ar 5. ātrumu un gāzi grīdā un bams atkal "izrubās"
Nu skaidra bilde, kkas nav labi, pieslēdzu kompi, atkal rāda to pašu kļudu, ka spiedienas sistēmā par zemu. Atkal sameklēju špricītes..
skatamies talāk, 2. un 4. ir labi, minūtes laikā sačurājuši maz un vienādi, bet 1. un 3. tagad ir tie, kas izkrīt no bildes. Redz, ja būtu jau sākumā lielāka tilpuma trauciuņi, uzreiz būtu skaidrs, ka jāremontē visi inžektori, jo visi pārsniedz atteces normu.
Dīzeļsāga turpinās, pasūtīju atkal vārsiņus no laipnā ķīnieša, kad pienāks, sprauslu remonta procerūru atkārtošu 1. un 3. cilindram. Nu jau amats rokā. Jācer, ka ar to problēmas tiks atrisinātas, lai gan skaidri zināt nevar. Delphi sistēma ir ļooti cimperlīga un problēmas var izpeldēt arī citur (sūknis, spiediena regulators). Ir gadījumi, kad sūknis ir nokalpojis savu un sāk dzīt metāla skaidas, tad viss ir slikti- visi inžektori nobeidzas, kā arī pēc tam ir jāmaina ne tikai sūknis un sparauslas, bet arī visi degvielas vadi un jāmazgā bāka, jo viss ir pilns ar skaidām (mikroskopiskām skaidiņām, ne jau zāģu skaidu izmēra). Tā kā vecs TDCI vienmēr ir laimes spēle uz lielām likmēm.
Ceru, ka man pieredze kādam var noderēt. Noderēt tīri praktiski- ietaupīt naudu. Vārstiņa cena no CN ir ap 30-40 €/gb, "restaurēta" inžektora cena te uz vietas no 150€/gb- pie tam jūs nekad nezināsiet kādas firmas detaļas ir saliktas iekšā- piemēram, kā tagad atklāju, maniem iekšā bija salikti "no name" ķīniešu lētākie izstrādājumi, varbūt tāpēc tik ātri noklājās (~40T km). Rēķiniet paši, 4 x 150=600€ bet 4x 40=160€ katrs lai izvēlas pats.
Vēl pilnai laimei šos restaurētos inžektorus vajag kodēt- likt speciālā stendā, kas nomēra parametrus un iedos kodu, ko ieraksta auto atmiņā, tad auto kompim ir vieglāk un precīzāk iespējams vadīt barošanas procesu. Tomēr prakse rāda, ka ķīniešu vārstiņus dārgās iekārtas neatpazīst (parametri nav tik precīzi) un nevar nokodēt- tad nekas cits neatliek kā likt vien iekšā auto un ievadīt inžektora oriģinālo rūpnīcas kodu, kas norādīts uz katra inžektora- tas inicē auto vadības bloku pieņemt "jauno" inžektoru un nelielās atkāpes no "rūpnīcas normas" kompis pats spēj nokompensēt - tāpat kā kompis to dara laika gaitā (mācās), kad inžektori padilst un maina savus parametrus.
Labs info, kur smēlos zināšanas:
http://documents.mx/...il-testing.html
diagnostikas softs- www.forscan.org
kā arī youtubs, atslēgas vārdi "tdci injector repair"
Tieši tapēc es pārgāju uz bendzīna auto. Mazliet dārgāk sanāk maksāt pie degvielas uzpildes, toties nezinu bēdu ne ziemu ne vasaru
jā, bet spiediens tur tomēr nav ne tuvu 1000 Bar (manam max paredzētais 1600, jaunajiem dīzeļiem tagad iet pat vairākos tūkstošos), līdz ar to benzīna sistēma ir vienkāršāka.
izkausās labi, es tādu debesmannu neatradu, ja par CR sprauslu pārbaudi (nejaukt ar parasto TD) vien prasa 30-40€/gb. Kas par kantori? bet tikai smidzinātajs viens pats jau problēmu neatrisina, tas ir jāmaina, ja čurā cilindrā, ja laiž atpakaļ, tad jāmaina vārsts.
Pacēlu rakstu, domāju, pierakstīšu normāli nobeigumu, bet tāda opcija laikam nav- labot veco tekstu?
Tad nu īsi varu pateikt, ko gribeju pielkt klāt. Nomainīju arī diviem atlikušajiem inžhektoriem vārstiņus (tādus pašus kā rakastā minēju), smidzinātājus nemainīju bet ieliku iztīrītos (ar ultraskaņu).
Rezultāts, tagad griežas labi, ārā "nerubās", var teikt ka problēma atrisināta, nu jau nobraukti ~4 K km viss OK, degvielas patēriņš 6.1 l (5pak automāts).
Ā, vel es visus inžektorus iekodēju pa jaunu auto kompī (izmantoju vecos oriģinalos kodus, jo kodēt inžektorus nenesu), tapēc pāgaja adaptācijas posms kādi 500 km, pēc kā auto kompis "izspiež" to labāko ko tas spēj no šo inžektoru vadības.
Nu kaut kā tā.