local-stats-pixel fb-conv-api

Krēslas zonas dīzelis8

209 0
209 0 8 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 8

0/2000

Tieši tapēc es pārgāju uz bendzīna auto. Mazliet dārgāk sanāk maksāt pie degvielas uzpildes, toties nezinu bēdu ne ziemu ne vasaru emotion 

7 0 atbildēt

jā, bet spiediens tur tomēr nav ne tuvu 1000 Bar (manam max paredzētais 1600, jaunajiem dīzeļiem tagad iet pat vairākos tūkstošos), līdz ar to benzīna sistēma ir vienkāršāka.

2 0 atbildēt

uz svalku ford! emotion 

0 0 atbildēt

izkausās labi, es tādu debesmannu neatradu, ja par CR sprauslu pārbaudi (nejaukt ar parasto TD) vien prasa 30-40€/gb. Kas par kantori? bet tikai smidzinātajs viens pats jau problēmu neatrisina, tas ir jāmaina, ja čurā cilindrā, ja laiž atpakaļ, tad jāmaina vārsts.

0 0 atbildēt

Pacēlu rakstu, domāju, pierakstīšu normāli nobeigumu, bet tāda opcija laikam nav- labot veco tekstu?

Tad nu īsi varu pateikt, ko gribeju pielkt klāt. Nomainīju arī diviem atlikušajiem inžhektoriem vārstiņus (tādus pašus kā rakastā minēju), smidzinātājus nemainīju bet ieliku iztīrītos (ar ultraskaņu). 

Rezultāts, tagad griežas labi, ārā "nerubās", var teikt ka problēma atrisināta, nu jau nobraukti ~4 K km viss OK, degvielas patēriņš 6.1 l (5pak automāts).

Ā, vel es visus inžektorus iekodēju pa jaunu auto kompī (izmantoju vecos oriģinalos kodus, jo kodēt inžektorus nenesu), tapēc pāgaja adaptācijas posms kādi 500 km, pēc kā auto kompis "izspiež" to labāko ko tas spēj no šo inžektoru vadības.

Nu kaut kā tā. 

0 0 atbildēt

Nu darbojies, darbojies, dzelžiem patīk ja viņus apčubina.

0 0 atbildēt