local-stats-pixel fb-conv-api

Jaunās paaudzes 7. sērijas BMW testa iespaidi – bagāts dara kā grib!2

Dzīvot ir labi – tā teica Jurija Ņikuļina personāžs filmā Kaukāza gūstekne. Savukārt Vicina spēlētais varonis atbildēja – labi dzīvot ir vēl labāk! Visticamāk, šim spārnotajam dialogam neviens neiebildīs. Sirds dziļumos mēs visi klusībā prātojam kā būtu, ja mums būtu liela māja, dārga mašīna un daudz naudas. Protams, arī tīra sirdsapziņa…

Un tā, septītās sērijas jaunā paaudze. Sniegbaltā krāsā ar pilnu M paketi, trīslitrīgu dīzeli un pilnu bāku mūsu nagos nonāk uz sešām stundām, kas nenoliedzami ir daudz par maz, lai saprastu, kur īsti esi iekāpis. Skaidrs ir viens – topošajiem un esošajiem “bijušajiem” prezidentiem tas būtu pa prātam! Un cena neliek nosarkt no taupības – mūsu konkrētais eksemplārs iegūstams par 140 000 eiro. Tie gan nav griesti. Mūsu versijā viss iespējamais aprīkojums ticis tikai vadītājam ar domu, ka laimīgais īpašnieks pats vadīs savu laineri pa nešķūrētajām Rīgas ielām. Ja vairāk orientējamies uz atrašanos aizmugures sēdeklī, tad vaļa fantāzijai papildopciju sarakstā vēl plaša un varam tikt pat īdz 200 000 eiro.

Nav jau tā, ka mūsu “baltajā grēkā” aizmugurē būtu tukš kā “ikarusā”. Regulējami, ventilējami un bezgala ērti sēdekļi, starp sēdekļiem iebūvēta atzveltne ar planšetdatoru, kurš var kalpot kā parasta “tāfele” vai arī kā multimediju centrs. Ar to automobilī var regulēt pilnīgi visu, izņemot to, kas skar vadītāja darba vietu.

Priekšā gan ir viss, ko cilvēks vien spēj iedomāties. Nerunāsim par primitīvām lietām, kas mūsdienās sastopamas teju vai katrā budžeta braucamrīkā. Piemēram, sešpadsmit vadītāja sēdekļa regulācijas pozīcijas ar atmiņu, digitālais instrumentu panelis, multimediju centrs ar milzu iespējām. Programmas nagla – žestu komandas! Piemēram, audio sistēmas skaļuma regulācija vai radiostaciju pārslēgšana. Atliek vien noteiktā virzienā novicināt vienu vai divus pirkstus un lieta darīta.

Patiesību sakot, vidusmēra IT speciālistam nāktos pavadīt pie jaunās BMW sērijas priekšējā paneļa dienas trīs, četras, lai daudz maz tiktu skaidrībā ar visām pieejamām iespējām. Pat bail iedomāties, cik ilgi būtu tās visas jāapgūst! Tiesa gan, visticamāk ikdienā no visa plašā klāsta tiks izmantotas dažas funkcijas, bet pārējās paliks rezervē. Lai vai kā – ir sasodīti labi apzināties, ka tas viss pieder tev un pēc sešām stundām tev to visu nevajadzēs atdot atpakaļ… Diemžēl vidusmēra Latvijas auto žurnālistam tas varētu būt reāls sapnis pēc gadiem desmit, iegādājoties vēl daudz maz jēdzīgā stāvoklī saglabātu “mazlietoto” ar līzinga finansējumu uz vēl desmit gadiem! Tā arī ir galvenā šā auto priekšrocība – ekskluzivitāte!

Veltīt veselu sadaļu gaitas īpašībām būtu negodīgi. Automobilim par teju 200 tūkstošiem tās nevar būt sliktas. Katrs var izvēlēties sev piemērotu režīmu – komfortablu, ekonomisku vai sportisku. Un tomēr, neskatoties uz 265 zirgspēku jaudu, ar šo auto gribās braukt lēnām, graciozi, bez steigas, izbaudot katru nobraukto kilometru! Lai gan jēdziens “lēni” šajā gadījumā ir ļoti staipāms. Uz perfekta Vācijas autobāņa ātrums 170 km/h būtu tieši laikā zinot, ka maksimālais ātrums šim trīs litru dīzelim ir 250 km/h.

Ir vēl kāds interesants fakts, ko nekādi kā ar sajūsmu uztvert nevar – vidējais degvielas patēriņš pie Latvijas ātrumiem ir apmēram seši litri uz simts kilometriem. Ražotājs gan paredz 5,2 litrus, bet šādi valdīties diez vai kādam izdosies. Piekritīsiet, arī 6 litri trīs litru dīzelim ar 265 zirgspēkiem un pilnpiedziņu ir burvīgs sniegums. Mēdz gan teikt, ka šādu auto īpašnieki degvielas cenai un patēriņam uzmanību nepievērš. Pievērš! Un kā vēl pievērš! Atliek reizēm palūkoties uz riepām, lai saprastu, ka auto īpašnieks nepavisam nav izšķērdīgs…

Šķiet, pat visnaidīgākais BMW nīdējs nebūs gatavs sev samelot un pateikt, ka šādu auto negribētu. Pat tad, ja citiem teiktu, ka par šādu naudu taču var nopirkt 15 “normālus” auto. Un nav jau īpaši arī liels spektrs tiem braucamrīkiem, ko ar BMW septīto sēriju salīdzināt… Audi A8, Mercedes Benz S klase, varbūt kāds Maserati, Jaguar… Jebkurā gadījumā salīdzināt ar pat ļoti kvalitatīvu ģimenes auto vērtībā ap 50 tūkstošiem vai zemāk, būtu nekorekti. Tās ir citas pasaules, citas galaktikas. Vēl vairāk – tā ir pasaule, kuru parastam mirstīgam nesapras.



51 3 2 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 2

0/2000

mda, BMW opustilis niže člena....posmotrim čto Davidovič Erik skažet emotion

1 0 atbildēt

7 serija ir laba tikai uz labiem celiem. Bet taka Latvija tadu nav. Tad ir japerk vien x5.  emotion  

0 0 atbildēt