Zem haubes arī alles gūt.
Notonēju logus, dvēselītei veicu zobenes, rullīšu un vārstu vāka blīves nomaiņu, tad nu tāds viņš ir tagad.
Zem haubes arī alles gūt.
Notonēju logus, dvēselītei veicu zobenes, rullīšu un vārstu vāka blīves nomaiņu, tad nu tāds viņš ir tagad.
Muzikk uzliku jaunu, bez liekiem "vijeboniem", tikai rādžš un USB, pēc skata piemeklēju ar niķelētu maliņu un tā lai neizceļās.
Ar interesi palasu īstu veču sarunas. Nebrīnies, ka saplusoju visus Tavus komentārus šajā rakstā. Laikam jau būsi pamanījis, ka ome arī ierauta klanu karu spēlē. Man Tavi raksti šajā gadījumā ļoti noderīgi ar savu lielo komentāru daudzumu un vērtējot komentārus, var savākt krietnu punktu žūksni. Paldies, ka ienāci manā profilā, tagad zināšu vēl vienu interesantu rakstu autoru.
Ei tu nost, tas ir labais! Man tāds bija pāgājušā gadsimta beigās, tikko no fāterlandes, 88gada 1.8L dvēseli. Kā šodien atceros, ka atdevu par viņu 2400 baksus. Skatījos CSDD datu bāzē ka autoss skati pēdējo reizi ir izgājis pirms diviem gadiem, laikam jau ka tagad ir Tolmetā. Reģistrācijas nummurs bija FD3642.
Forši un funkcionāli.
Kaut kad novedu līdz perfektam līmenim senča veco zapiņu, braukt gan ar viņu nebraucu, bet bērbības atmiņās ir, ka savulaik braucām visādos neiespējamos brikšņos.
Kaut kur diskā vajadzētu būt celšanas bildēm, atradīšu, ielikšu.
Labs.
Aizpagājšziem Passātam B3 mainiju aizaugušu pečkas radiatoru un līmēju ciet caurumus lūkām. Tās "švammes'' izskatijās aptuveni tā pat, un siltuma salonā praktiski nekāda
vienīgā problēma,lai ko Tu ar to spaini darītu,tas tik un tā pliks golfs,nekāda komforta