Zem haubes arī alles gūt.
Notonēju logus, dvēselītei veicu zobenes, rullīšu un vārstu vāka blīves nomaiņu, tad nu tāds viņš ir tagad.
Zem haubes arī alles gūt.
Notonēju logus, dvēselītei veicu zobenes, rullīšu un vārstu vāka blīves nomaiņu, tad nu tāds viņš ir tagad.
Muzikk uzliku jaunu, bez liekiem "vijeboniem", tikai rādžš un USB, pēc skata piemeklēju ar niķelētu maliņu un tā lai neizceļās.
Jāsper tik dūmā un aizzziett
Paldies par veltīto uzmanību !
Labs, kopts II golfs. Un ķekavas reste neprasās- tad drīzāk OEM ar migliniekiem.
man prieks kad kads kilee ari vecos autinus,un ta ka esmu golfu fans,tas ir super
Tiesa, kas tiesa, bet ņemot vērā, ka nav laika un vēlēšanās likt vēl kāpostu iekšā, uzskatīju, ka man pagaidām arī tā būs OK. Pie tam, es ar šo kumeļu mēdzu sperties tādās vietās, kur ar tanku negribētos līst iekšā, tādēļ paaugstinātu klīrensu atstāju , ziedojot vizuālo izskatu.
Liec savus rakstus ar 3 teikumiem un priecājies. Varu pat palīdzēt izvēlēties tēmu - Ieraudzīju, ienācu, p1edirsu,aizgāju.
cik tad iemeti iekšā, ja nav noslēpums?
Bet nu jā konfekte, tikai citus diskus un varbūt mazliet, mazliet nosēdināt, tad vispār būs konča ar ievarījumiņu!
Nu bet protams, komforta dēļ jau tas netika iegādāts, tādām vajadzībām ir Mercedes, BMW, Audi u.t.t. Vienkārši vecs, simpātisks aparāts.
Svaigākais otrais golfs kādu esmu redzējis, vienīgi, manuprāt, lampas vajadzēja atstāt vecās , bet nu vienalga, IDEĀLI .
Arī tādi reizēm vajadzīgi, ņemot vērā mūsu tēvzemes "dižceļus" un neceļus, roka neceļās sēdināt
Nu tāda jau tā doma arī bija, ka atstāt visu max. stock, jo varbūt sanāks nākošgad vēsturiskā spēkrata statusu iegūt, tādēļ oriģ. lampas ,rādžiņš ,aptieka tika atstāts lai pusstundas laikā var salikt virsū.