Nu tik atliks nocelt tilta vāku un pētīt tālāk.
Šie dubļi jau krājušies no tālajiem 80-tajiem, jo mazgājot nav iespējams tikt klāt.
Nu tik atliks nocelt tilta vāku un pētīt tālāk.
Šie dubļi jau krājušies no tālajiem 80-tajiem, jo mazgājot nav iespējams tikt klāt.
Nu jau tumšs aiz loga, vakars ar klāt, šodienai pietiks. Atliek tik satīrīt un tad jau tā bilde būs skaidrāka.
Paldies par uzmanību, pagaidām viss.
P.S. Lūzt ne tikai krievu tehnika, toties tā nesalīdzināmi lētāk un vieglāk remontējama. Piem šim jaunu diferi var vācijā dabūt ap 4000 eirām, krievam vissu traķi var pārkrāmēt un vēl pāri paliks.
Pēdējais teikums - taisnība. Mans tēvs darbā strādā uz mazās Valtras, priekšas tiltaa bija viens blīvslēgs jāmaina, cena viņam bija, ja nemaldos, 65 eiro, tajā pašā laikā mūsu MTZ - 82 tās pašas vietas blīvslēgs 2.50 maksāja.
Ja rokas no dirsas aug un neproti taisīt tā, lai iet vai arī neproti braukt, tad labāk nebāz savas līkās roķeles nekam klāt!!!!
T-25 jau 30 gadus katru dienu turpat vai ripo.. ziemā pie -20 bez problēmām lec. Kabīni vienīgi lielāku pārtaisijām lai ērtāka sēdēšana. Un jautājums kā brauc - puišeļi jauno Valtru nojājā 2 mēnešu laikā..