Laika zobs kož visiem, un arī Jhon Deer nav izņēmums. Traķis 86 gada, un ganjau ka daudz ir piedzīvojis. Neliels ieskats gaidāmajos darbos.
Laika zobs kož visiem, un arī Jhon Deer nav izņēmums. Traķis 86 gada, un ganjau ka daudz ir piedzīvojis. Neliels ieskats gaidāmajos darbos.
Džonis kalpojis godam, bet nu visiem pienāk pirmā reize stāties uz steķiem.
Kā jau minēju, parādījās trokšņi kārbā.
Tad nu sākam ar sānpārvada noņemšanu lai kaucik varētu iečekot kur vaina.
Jap, ass gultņos par lielu brīvkustība, bet tas labojams viegli. Jo gūltņi veseli, vajag tik pareizi savilkt.
Bet palūkojoties dzīļāk atklājās ka diferim lielajam ratam zobi aplauzti.
Lai tiktu tālāk klāt jāceļ kabinets nost.
Nedaudz sanāca paštukot kā visu akurāti nocelt, bet lēnu garu izpīpēju.
Palēnam atskrūvējam ko vajag.
Brīnās ka kondiška negāja, truba burtiski aizpujusi. Bet nu tas viss labojams kad tiksim tik tālu.
Te jau kabinets nost.
Pēdējais teikums - taisnība. Mans tēvs darbā strādā uz mazās Valtras, priekšas tiltaa bija viens blīvslēgs jāmaina, cena viņam bija, ja nemaldos, 65 eiro, tajā pašā laikā mūsu MTZ - 82 tās pašas vietas blīvslēgs 2.50 maksāja.
Ja rokas no dirsas aug un neproti taisīt tā, lai iet vai arī neproti braukt, tad labāk nebāz savas līkās roķeles nekam klāt!!!!
T-25 jau 30 gadus katru dienu turpat vai ripo.. ziemā pie -20 bez problēmām lec. Kabīni vienīgi lielāku pārtaisijām lai ērtāka sēdēšana. Un jautājums kā brauc - puišeļi jauno Valtru nojājā 2 mēnešu laikā..