6 cilindru galva un tās smilšu serdeņi. Nezkapēc viens serdenis labajā pusē iemaldījies no bloka.
Motora bloks un viena no serdeņu paketēm
6 cilindru galva un tās smilšu serdeņi. Nezkapēc viens serdenis labajā pusē iemaldījies no bloka.
Motora bloks un viena no serdeņu paketēm
Redzams bloks un tā struktūra
Alumīnija dzinējos čaulas ievieto serdeņu paketēs un aplej alumīniju tām apkārt. Novietošanas precizitātei ir jābūt ļoti augstai, jo no tā ir atkarīgs vai bloks maz būs lietojams. 0.5 - 1 milimetrs nosaka daudzko. Šo sauc par LOKASIL tehnoloģiju.
2 taktu dzinēja bloks ir klasisks lējums. Vēl tik prasās drusku apfrēzēt, izvirpot un noslīpēt.
Kāds varbūt var pateikt, cik maksā kārbas korpuss? Varētu sanākt labs bizness Ok, ja ne kārbas, tad varbūt būšu pirmais pionieris Latvijā, kurš izgatavo dzinējus
Pēc šādas tehnoloģijas top ieplūdes, izplūdes kolektori. Serdeņus saliek vienu uz otra, jeb izgatavo vienu monolītserdeni, ievieto to formā un lej iekšā metālu. Tā izgatavo arī smagās tehnikas tiltus, reduktoru korpusus un pat lidmašīnu kontrolpaneļu rāmjus.
Šeit redzams plašais lējumu klāsts, kā arī izmēri.
(Renderēta motora galva ar ielikņiem)
Apsveicu visus, kuri tik tālu izlasīja, ceru, ka izbaudījāt rakstu komentāros varat uzdot jautājumus, ja tādi radās un izteikt savas domas par motorbūves perspektīvām Latvijā.
Kā lej dzinēju var redzēt šeit ---> http://spoki.tvnet.lv/video/Dzineju-izgatavosanas-process/631633
Ja būs liela atsaucība tad taps arī nākamā daļa un varbūt ne tikai par teoriju, bet arī par praksi.
Citi mani raksti:
http://spoki.tvnet.lv/vesture/Latvijas-velosipedu-un-automobilu/624784
http://spoki.tvnet.lv/video/Pasaule-mazakais-v12-dzinejs/630582
http://spoki.tvnet.lv/vesture/Latvello/623763
http://spoki.tvnet.lv/vesture/Latvijas-velosipedu-un-automobilu/624784">
26. Sadales vārpstas GULTNE, Sadalenēm netiek izmantoti gultņi, Nu bet pats raksts vienkārši SUPER! Resns, resns pluss! ++++++ p.s. Jāsāk liesana ar rotordzinēju, jo tur ir mazāk detaļu.
Nezini kā es mājās varu uztaisīt lejamās formas, kuras var izmantot vairākkārt,lai es izlietu svina svarus priekš gruntsmakšķeres? Vai ģipsis kaut kāds derēs ?
motorbloks, jeb motora galva - cik zinu tas nav viens un tas pats, bloks - kur virzuļi atrodās, bet galva satur vārstus un sadales vārpstas. Bet šī tāda nenozīmīga kļūdiņa, drusku vēlāk izlasīšu visu rakstu. Pie favorītiem, jau tagad.
Gulbenes "Mitrānā" man šķiet, čomam Čz 500 virzuļus lēja,tā ka tā lieta nav sveša arī šeit. Vispār labs raksts.
sitas man noderees pa nakti. es lai aizmigtu iedomaajos ka esmu viduslaikos. sonakt jaalej motora galva
ahh.. super raksts
pagājušajā naktī tieši sanāca padarboties auto motora nomaiņas darbos
Forši. Bet piekrītu citam komentētājam, ka tagad top metodes balstās uz datorizētām mašīnām.
Un skumji, ka Latvijā nekas tāds nenotiek (vai varbūt kaut kur undergroundā notiek )..
Kā jau minēju raksta sākumā, te būs tikai pamatu pamati :)
Bet tev ir tā lieliskā iespēja uztaisīt rakstu par motorbūvi ar kustīgām bildēm, protams, ja vari, jo skaisti ****t nav malku cirst, piedevām par šo tēmu latviski nav piejmi praktiski nekādi materiāli
Tākā uz priekšu! Kad būsi uzrakstījis un publicējis savu garadarbu, dod man ziņu :)
Eju pēc smiltīm. Ja kādam mājās ir vecas alumīnija karotes, var noziedot man. Liešu sev piecītim V12 motoru.
Viss rakstīts caur rozā brillēm, Izklausās viegli, bet uztaisīt tās smilšu formas... Un kur nu vēl dabūt līdzekļus presēm, indukcijas krāsnīm, elektrojaudām, robotikai.. :D Protams, liels pluss par smalku aprakstu, bildēm, tulkotajiem un rediģētajiem attēliem. Kopumā patika.