local-stats-pixel

Dzinēju izgatavošanas pamati!87

1627 4
Reklāma
Reklāma
Reklāma
« 1  2  3  4 »
1627 4 87 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 87

0/2000
Labs raksts, labāks, nekā nekam nederīgi komiksi ! Liels un trekns pluss tev emotion!
46 1 atbildēt

Izglītojošiemotion

21 0 atbildēt

es jau domaju ka pēc izlasīšanas varēšu uztaisīt motoru emotion , bet rec ar teoriju vien nepietiek praktiski domaju būtu daudz vieglāk saprast, protams par rakstu +

17 0 atbildēt

Šī štelle man ir pilnīgi tumša bilde :D, bet raksts super, bija ineteresanti palasīt. emotion

4 0 atbildēt

Labs raksts, patiešām interesants domāju visiem tiem, kam ir mašīnas pašiem, personīgi man liekas interesanti paskatīties kā tad tas viss notiekas. Sak, motoru izgatavošana Latvijā?Vai tad tas ir tik nereāli?Domāju, ka tas varētu būt ienesīgs bizness- tam , kam jau nauda ir lai nopirktu visu nepieciešamo, lai kaut ko darīt varētu. Kaut gan, godīgi sakot man nav nekādas nojausmas par izmaksām visiem štrumiem, aparātiem kas no tiem metāliem veidos to visu. :) 

3 0 atbildēt

kā man mājas apstākļos izliet virzuli?

3 0 atbildēt

30. Var izliet 96 gabalus un pārdodot tos ienākumi būs 14400Ls, bet peļņu gan nevarēšu aprēģināt, jo tur jāzin cik izmaksā uztaisīt to galvu un tās visas iekārtas un metāla liešana un tas viss kas paņem naudu to veidojot, un tas viss jaatņem nost no tiem 14400Ls.

3 0 atbildēt

Ko īsti Tu studē? emotion

3 0 atbildēt

Forši, bet aizvēsturiski. Protams, principi saglabājas tie paši, bet visu dara ar kompjiem līdz opēdējam sīkumam izhēmotas iekārtas. Biju Drēzenes universitātē, kas sadarbojas ar VW un BMW to tehnoloģiju attīstīšanā. Tās divus gadus vecās mega monstrīgās iekārtas tajās telpās ir tikai 25% izmēros un apjomos no tā,ko varam redzēt pašās rūpnīcās, bet jau tām iedod bleķi vienā galā un paņem rezultātu otrā, atliek tikai nodefinēt programmai, kas jādara. Bet joprojām autobūves krējums maksā baigo piķi universitātēm, lai tās atrisina tūkstošiem sīkas problēmiņas, lai radītu tādu rūpnīcas kompleksu, kur ar maksimālo kvalitāti visu ražotu datori, bet cilvēki piedalītos tikai ar izejvielu pievešanu, kontroli un rūpnīcas vadīšanu caur monitoru.

3 0 atbildēt

viens pazīstams ir izgatavojis dzinēju no 0, pats visu izfrēzeja un izleja.

2 0 atbildēt

Ļoti labs raksts! Paldies autoram!

Ša eju uz šķūnīti pāris dzinējus izliet. emotion

2 0 atbildēt

Superīgs raksts, šādi varētu sākt eksperimentēt ar  moča  motoriememotion

2 0 atbildēt

Nesen noslēdzās Inside Koenigsegg sērijas youtube kanālā Drive. Pastāsta par un ap visu, kas darās tajā zvērā un kā to taisa. Zviedri diezgan attīstījušies, ir jaunas, vēl nepielietotas lietas, piemēram, neatkarīgi vārsti, kurus pēc vairākiem gadiem iespējams liks iekšā dzinējos (http://www.youtube.com/watch?v=Bch5B23_pu0). Varbūt arī mums ir iespēja kaut ko taisīt.

2 0 atbildēt

Ļoti labs raksts! Tiem , kas pirmo reizi saskarās ar šadu lietu, iedeāli. Visu viegli saprast!

1 0 atbildēt

Labs raksts! emotion

1 0 atbildēt

Tev ir ļoti labs raksts.Bet tas nav tikvienkārši. Esmu redzējis bildes no 6 cilindru dzinēja, kam nav paveicies ar konēšanu un tas nozīmē ka dikti grašo eļļa un tas ir jaunam dzinējam, bet raksts ļoti interesants. 

1 0 atbildēt

raksts labs bet kad beidzot cilvēki atšķirs motoru no lopu dzinēja?

Un man liekas ka durvis ar štancēšanu izgatavoja.

1 0 atbildēt

šitas vairāk izskatās pēc projekta, referāta vai prezentācijas...

ja es vēl mācītos es šo rakstu noteikti būtu nošpikojis un aiznesis skolotājam emotion

1 0 atbildēt

 

Ļoti labs raksts! Iekš RTU TMF arī šo to var izliet, atceros mums studentiem pirmajā kursā ļāva pašiem dažas figūras veidzemē izliet. :D Bija vēl arī tāda interesanta metode centrbēdzes liešana. 

1 0 atbildēt

emotion

2 1 atbildēt
« 1  2  3 »