Forši, bet aizvēsturiski. Protams, principi saglabājas tie paši, bet visu dara ar kompjiem līdz opēdējam sīkumam izhēmotas iekārtas. Biju Drēzenes universitātē, kas sadarbojas ar VW un BMW to tehnoloģiju attīstīšanā. Tās divus gadus vecās mega monstrīgās iekārtas tajās telpās ir tikai 25% izmēros un apjomos no tā,ko varam redzēt pašās rūpnīcās, bet jau tām iedod bleķi vienā galā un paņem rezultātu otrā, atliek tikai nodefinēt programmai, kas jādara. Bet joprojām autobūves krējums maksā baigo piķi universitātēm, lai tās atrisina tūkstošiem sīkas problēmiņas, lai radītu tādu rūpnīcas kompleksu, kur ar maksimālo kvalitāti visu ražotu datori, bet cilvēki piedalītos tikai ar izejvielu pievešanu, kontroli un rūpnīcas vadīšanu caur monitoru.