local-stats-pixel

Dacia100

221 5


Tiku pie jaunās "Dacia Stepway" testēšanas. Pilnais modeļa nosaukums "Sandreo Stepway Ambiance". Mašīna pati par sevi nav slikta, labi turas uz ceļa un nekādus īpašus niķus neizrāda. Patīkami ir tas, ka mašīna ir visai augstu pacelta virs ceļa, kas netraucē pārvarēt beders un dažāda veida uzkalniņus. Bremzes strādā labi un bremžu sistēma izlīdzina ceļu strauji bremzējot, kā arī papildus bremžugunīm iedegas avārijas gaismas. Degvielas patēriņš ir visai mazs un ir iespēja pārslēgt "ECO" režīmu, kas manuprāt ierobežo degvielas patēriņu. Lai gan pilnībā nesanāca to novērtēt. Kā jau visām jaunām mašīnām degvielas patēriņš ir nedaudz augstāks par norādīto aprakstā, kas varētu būt tapēc, ka ritošā daļa un mašīnas mehānisms nav pilnībā iegājušies.

Testējot doto modeli, man ir sanācis labi nospolēt, kā arī uzņemt ātrumu visai īsā laika sprīdī, kas liek domāt, ka mašīnas borta dators nav pilnībā integrēts mašīnas vadīšanā un vadītājam ir zināma kontrole pār mašīnas turēšanos uz ceļa. Sanāca sajust akvoplanēšanu, kā arī paspolēt uz grants pārklāta ceļa seguma. Kopumā vērtēju mašīnas saķeri ar ceļu labi, bet ir arī lietas, kurām izstrādātāji varēja pievērst vairāk vērības. Lai gan dotais modelis skaitās no lētā gala modeļiem, salons ir visai ietilpīgs un vadītājs savā vietā var labi justies, brīvi izvēloties sev vēlamo krēsla augstumu un stūres novietojumu.

Īss mašīnas apraksts
Virsbūve: Hečbeks
Degviela: Dīzelis
Motors: 1,5
Durvis: 5
Pašmasa: 1158

Plusi
- labi turas uz ceļa
- visai augsti novietota
- plašs salons
- atbilstošs degvielas patēriņš
- labi integrēta elektronika

Mīnusi
- vadītāja panelis ir aprīkots ar pārāk daudz spīdīgiem noformējumiem, kuri atspīd priekšējā vējstiklā
- aizmugurējas logu tīrītājs slēdzas iekšā pats, mašīnu ieliekot aizmugurējā robā
- bagāžas nodalījums atverams no salona

Lasi, vērtē, komentē emotion

Reklāma
Reklāma
221 5 100 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 100

0/2000

 ''Bremzes strādā labi '' značit kad piespiež tad arī bremzē? emotion

24 0 atbildēt

Auto kas pārkausēts no saluzušām Reno detaļām

16 0 atbildēt

Dacia Stepway lielākais mīnuss ir tas, ka tā ir Dacia emotion 

10 0 atbildēt

Bremzēt, akvaplanēt un spolēt (kur nu vēl pa granti) var arī ar žiguli, tā ka neredzu pilnīgi nekādu jēgu "testā" pieminēt tādas lietas. Un tā "ātruma uzņemšana visai īsā laika sprīdi" ir kaut kas unikāls emotion Vai nu tava pirmā mašīna, vai vnk neesi braucis ne ar ko jaudīgāku par 1,5l dīzeli... Un ar 1,2 tonnu pašmasu tur tiešām nekas vairāk par plastmasu un konservbundžu metālu nevar būt emotion

7 0 atbildēt
Kur salona bildes?
7 0 atbildēt

Bija pieredze ar Sandero - paņēmu nomā brīvdienās, jo nomas cena bija lētāka nekā polo. Nožēloju.

Negribu nevienu aizvainot, bet negribu vairs sēsties Dacijā.

Labi, salons un kopējais izskats ir tik vērtīgs, cik tu maksā par mašīnu.

Lai atrastu, kur liet logu šķidrumu, vajadzēja kārtīgi uztrenēt acis - bačoks ir kārtīgi paslēpts. Un tev vēl vajadzēs sniegties līdz tam.

Taure neatrodas uz stūres, bet gan uz virziena rādītāja kloķa - neaizsniegsies avārijas situācijā.

Uzrāviens uz kalna mašīnai ir nāvējošs. Biju stāvējis daudzstāvu stāvvietā uz kalna, kad iespiedu gāzi un atlaidu sajūgu, mašīna sāka ripot atpakaļ. Lai iekustētos vēlreiz, spiedu gāzi grīdā.

Intereses pēc iečekoju sliekšņus. Tie ir nekādi. Latvijas apstākļos tie rūsēs paši pirmie. 

Ja kādreiz brauksiet ar Sandero, pārbaudiet manis minētus faktus. Pārliecināsieties.

6 0 atbildēt

aizmugurējas logu tīrītājs slēdzas iekšā pats, mašīnu ieliekot aizmugurējā robā

 

Tas speciāli, zinu ka Volvo V50 arī tā pat ir.

5 1 atbildēt

Man personīgi ir 2 dacijas. Lodge un Logans. Manuprāt viņu galvenais mīnuss ir tas, ka viņiem principā nav nekāda iespējamo dzinēju klāsta. No Logan bendzīniekiem tagad ir pieejams tikai 1.2 parastais vai 0.9 turbo. ja būtu pieejams kautkāds 1.8 reno kaplis, būtu ļoti labs sedans ar ko nēsāties. No 1.2 dzinēja arī nevar gribēt dabūt ārā to pašu, ko no 2litriem.

Otrs man ir 1.5 dīzelis. Priekš 1.5 es teiktu, ka pat ļoti labi verās.

4 0 atbildēt

Izskatās jau normāls kaplis.

3 0 atbildēt

Vecīt, tevi apjāja,iesmērēja ar stūri nepareizajā  pusēemotionemotion (melnais humors)emotion

3 0 atbildēt

Amm kādēļ tu aizkrāsoji numurus? emotion Auto ir anglis, šaubos vai anglijā kāds zags dacia! emotion

2 0 atbildēt
Kloms vien i.Plastmasa un konservbundžu skārds. Piebāzta ar štruntīgu elektroniku kura jūdzas nost pie vismazākās izdevības.
1 0 atbildēt

Par Daciu runājot- 2 gadi un tas dzinējs peldēsies eļļā, ja ne pat ātrāk! Iepriekšejo Daciu lietotāji manu rakstīto tikai apstiprinās, jo servisos esmu redzējis kā izskatās Dacias pabraukts dzinējs ( Renault dzinēji nav dzinēji)!

1 0 atbildēt

To, ka bagāžnieks atverams no salona, nevis ārpus mašīnas, es neuzskatu par mīnusu, drīzāk par plusu. Mazāka iespēja kādam tur tikt iekšā nelūgtam.

1 0 atbildēt

bundža ir no dacia, viss pārējais ir renault, 1.5 dci nāk no Clio, savukārt ritošā daļa ir atvasinājums no Quashqai FWD. Plastmas un slēdži - kā jau renault viss tas lētākais, bet braukšanas ziņā, esmu izbraucis ar Renault megane, Renault clio un arī Dacia Sandero - manuprāt viss viens, lielu atšķirību neredzu. 

Attiecībā par tiem kviecējiem, ka ford ir lēts un ērts, man gan ta nešķiet, man ir bijis gan ta pati fiesta, gan mondeo, nav ne tie pārdomātakie, ne ērtākie - riebās hidroliskais sajūgs kuru izspiežot ir sajūta, ka izspied sūkli, gan neertie logu tīrītaju slēdži. Kā arī problēmas ar variejamām- turbo atverēm, kas sprūst ar laiku. 

Tā, kā es pat teiktu, ka ērtības ziņā franču mašīnām ir ērtāki sēdekļi, kas ir liels plus, nevaru teikt, ka viss ir ideāli izvietots, bet ir gana ērti.

1 0 atbildēt
Sondero ir labs ģimenes vāģīts, protams, rēķinamies,ka nav dārgs. Pašai ir Dacia Duster gandrīz max versijā nu jau 4 gadus. Labprāt pakomentēšu. Uzreiz sasmīdināja raksta autora atrastās problēmas. Auto katrs ir ar markai raksturīgām īpatnībaam. Dacia ir īpatnēja ar taures atrašanās vietu, bet pa pāris dienām pierod. "Paslēptais" logu šķidruma bačoks-ir ļoti labi noformēts. Atspīduma nav, ja atrastu kur pārregulēt apgaismojumu. Bagāžas nodalījuma atvēršana vairumam jauno auto ir no salona vai pulti. Manai gan ir "pa vecam" Bet tagad uzskaitīšu Duster un laikam kopējos Dacia mīnusus: lētums izpaužas plastikās-panelis pirmajā ziemā sāka tirkšķēt un plastmasas savienojuma vietas nu jau ir atdalījušās kādus 2-3 mm, bet tas ir tikai vizuāls defekts. Norūsēja izpūtējs, nav caurs bet vizuāli slikti izskatas. Toties uz caurrūsēšanu garantija 7 gadi (kas neattiecoties uz "pieskrūvētiem elementiem"). Sarežģīti ir piekļūt spuldzēm, bet kad piešaujies, tad jau aiziet tādā kā entuziasmā pārlasīt un pārskatīt visu, jo risinājumi ir radoši,bet tīri labi. Smieklīgi uzvedas arī navigācija-reizēm jūdzas pilsētā un "krīt panikā" kad esi kaut Dienvidu tilta tuvumā, bet toties perfekti atrod ceļu uz mutiskiem lauku māju nosaukumiem. Bet tas ir arī pluss-vienmēr var padiskutēt pat ar mašīnu. Plusi noteikti ir patēriņš, jauda attiecībā pret svaru, veiktspēja reāli sarežģītos apstākļos. Vismaz Dusters kā galvenais Dacia ģimenes pārstāvis ir sevi pierādījis.
1 0 atbildēt
Nosaukums jau gandrīz pareizs-Step a way.Laikam būtu pateizāk.
0 0 atbildēt

Vispār jau jebkurai +/- dažus gadus vecai lamatai strauji bremzējot un nostrādājot ABS ieslēdzās avareikas. Pat 2009 gada VW....

Degvielu vienmēr ēdīs vairāk nekā ražotāja uzrādītais daudzums, jo nebraucam pa perfekti gludu testa poligonu ar super puper riepām. 0.5-1.0 litru droši var likt klāt, patēriņu ietekmē arī tuvās gaismas, kondiķis utt, par ko ražotājs labprāt noklusē....

0 0 atbildēt
Galvenais ka Dacia ir lēta remontos. Pats pusgadu nobraucu ar Dacia Duster, nekāda vaina.
0 0 atbildēt