Tiku pie jaunās "Dacia Stepway" testēšanas. Pilnais modeļa nosaukums "Sandreo Stepway Ambiance". Mašīna pati par sevi nav slikta, labi turas uz ceļa un nekādus īpašus niķus neizrāda. Patīkami ir tas, ka mašīna ir visai augstu pacelta virs ceļa, kas netraucē pārvarēt beders un dažāda veida uzkalniņus. Bremzes strādā labi un bremžu sistēma izlīdzina ceļu strauji bremzējot, kā arī papildus bremžugunīm iedegas avārijas gaismas. Degvielas patēriņš ir visai mazs un ir iespēja pārslēgt "ECO" režīmu, kas manuprāt ierobežo degvielas patēriņu. Lai gan pilnībā nesanāca to novērtēt. Kā jau visām jaunām mašīnām degvielas patēriņš ir nedaudz augstāks par norādīto aprakstā, kas varētu būt tapēc, ka ritošā daļa un mašīnas mehānisms nav pilnībā iegājušies.
Testējot doto modeli, man ir sanācis labi nospolēt, kā arī uzņemt ātrumu visai īsā laika sprīdī, kas liek domāt, ka mašīnas borta dators nav pilnībā integrēts mašīnas vadīšanā un vadītājam ir zināma kontrole pār mašīnas turēšanos uz ceļa. Sanāca sajust akvoplanēšanu, kā arī paspolēt uz grants pārklāta ceļa seguma. Kopumā vērtēju mašīnas saķeri ar ceļu labi, bet ir arī lietas, kurām izstrādātāji varēja pievērst vairāk vērības. Lai gan dotais modelis skaitās no lētā gala modeļiem, salons ir visai ietilpīgs un vadītājs savā vietā var labi justies, brīvi izvēloties sev vēlamo krēsla augstumu un stūres novietojumu.
Īss mašīnas apraksts
Virsbūve: Hečbeks
Degviela: Dīzelis
Motors: 1,5
Durvis: 5
Pašmasa: 1158
Plusi
- labi turas uz ceļa
- visai augsti novietota
- plašs salons
- atbilstošs degvielas patēriņš
- labi integrēta elektronika
Mīnusi
- vadītāja panelis ir aprīkots ar pārāk daudz spīdīgiem noformējumiem, kuri atspīd priekšējā vējstiklā
- aizmugurējas logu tīrītājs slēdzas iekšā pats, mašīnu ieliekot aizmugurējā robā
- bagāžas nodalījums atverams no salona
Lasi, vērtē, komentē
Dacia100
maš
maš
maš
maš
maš