Sapulējam lakoto spārnu un pie viena arī kapotu un sānu, lai neatšķiras spīdums.
Sapulējam pāreju uz aizmugurējā bampera un uzpulējam aizmugurējo spārnu.
Sapulējam lakoto spārnu un pie viena arī kapotu un sānu, lai neatšķiras spīdums.
Sapulējam pāreju uz aizmugurējā bampera un uzpulējam aizmugurējo spārnu.
Saslīpējam pāreju uz otra spārna un bampera, pie viena arī puteklīšus izslīpējam.
Ķeramies pie pulēšanas.
Iztrenkājam arī puteklīšus uz spoguļa.
Uzpulējam visu sānu un uz spārna pārejas vietiņu.
Pāreja gatava, sapulēta.
Piekrāsotais aizmugurējais bampers.
Pāreja uz bampera sanāca un sapulēts tieši pa iekšējo locījuma vietu.
Vēl viens nepatīkams momentiņš, kad sēž cieši pakaļā priekšā braucošajam autiņam, ar laiku ar paceltajiem akmentiņiem tiek sakapāts priekšas un uz kapota krāsojums, redzamas nepatīkamas cakiņas, it īpaši uz tumša autiņa.
Var jau saprast,ka ekonomē uz bufera visu krāsošanu,bet te jau 5gr lakas un nekādu kreņķu.Neticu,ka saimnieks stāvēja blakus-nelako,labāk pačakarējies.Tā esmu novērojis,ka tie kap.piiiitēji tev vairākumā-tāda melna honda bij-laku var 3kārtas atļauties,bet krāsu 100g. Durvju apakšu pulēt pa lauzuma līniju,nevis līdz moldingam,kur pāreju pat neievērot būtu,nemaz nerunājot par to spoguli,kur pusi tikai lakoji.Tas neskan kopā,ka tavi pakalpojumi esot dārgi,kā saki.
Bet kas var aizliegt to prieku lieku brīdi čikāties ,liekas to pastu un elektrību izmanto vairāk kā ieguvums ir.