Sapulējam lakoto spārnu un pie viena arī kapotu un sānu, lai neatšķiras spīdums.
Sapulējam pāreju uz aizmugurējā bampera un uzpulējam aizmugurējo spārnu.
Sapulējam lakoto spārnu un pie viena arī kapotu un sānu, lai neatšķiras spīdums.
Sapulējam pāreju uz aizmugurējā bampera un uzpulējam aizmugurējo spārnu.
Saslīpējam pāreju uz otra spārna un bampera, pie viena arī puteklīšus izslīpējam.
Ķeramies pie pulēšanas.
Iztrenkājam arī puteklīšus uz spoguļa.
Uzpulējam visu sānu un uz spārna pārejas vietiņu.
Pāreja gatava, sapulēta.
Piekrāsotais aizmugurējais bampers.
Pāreja uz bampera sanāca un sapulēts tieši pa iekšējo locījuma vietu.
Vēl viens nepatīkams momentiņš, kad sēž cieši pakaļā priekšā braucošajam autiņam, ar laiku ar paceltajiem akmentiņiem tiek sakapāts priekšas un uz kapota krāsojums, redzamas nepatīkamas cakiņas, it īpaši uz tumša autiņa.
Saša, Tev jātaisa vasaras nometne automīļiem, kuras laikā varētu parādīt to dzīvē.
Ļoti labs raksts sīki un detalizēti, PALDIES!
Tu esi nežēlīgi superīgs vecis, ar super taisnām rokām! Vairāk tādu... P.S. Es pat sadūšojos nopūst savu autiņu, nu Tev būtu kauns rādīt, bet apkārt braukāt gan nav jākaunās, kas nezin kuras detaļas ir krāsotas arī neredz kasjakus... (Mācijos no Taviem rakstiem)
Paldies! Tas jau kā mutītē ar karoti ieliet. Veiksmi. Kauns par ņjuņatājiem un kritiķiem, tie jau kā vienmēr, vairāk kā klabināt klaviatūru nemāk.
Nu bet var taču iereģistrēties Spokos, ja ir liela vajadzība, cik tur tā darba es tajos E-mailos neorientējos
Tur var kaut izstiepties, ar baloniņiem neko prātīgu uzveidot nevar. Diemžēl neorientējos tajos e-mailos, es Tev uz profilu varu varu savu mobilo nomest.
Ja ielikšu arklāti savu telefona numuru, nebūs laika kad strādāt, nāksies karāties tikai trubas galā... varbūt privāti, bet netieku Tavā profilā vēstuli uzrakstīt.
Vispār jau mani raksti nav reklāmai, tie domāti vairāk kā informācijas un iedvesmas materiāls jaunajiem darboņiem, censoņiem un interesentiem. Pats strādāju maizes ceptuves firmā, autiņu ķīlēšana ir vairāk kā hobijs, principā strādāju tikai ar savu šauru ilggadīgo klientu loku, arī cenas stipri palielas. Neko konkrētu uz rāviena apsolīt nevaru, pus vasara izniekota, aizgāja kā kaķim zem astes, tagad jāiedzen nokavētais. Bija man te kādreiz tāda iespēja un līdzekļi, kad ar spokiem un viņu autiņiem kopīgi varēju pa lēto, par skaistām acīm padarboties, bet patreiz apstākļi sagrozījušies, nevaru vairs atļauties šādu opciju.
Raksts labs +. Man Moskvicam uz jumta kraasa takaa saspreegaajusi, krasots laikam ar kaadu pentola vai kaa tur sauc kraasu, pienemu ka tas viss pa tiiro buutu jaanonem?
Tā 59 un 65 bilde mani uzjautrina-tā vietā ,lai nolakotu spārna apakšu līdz galam 15 cm,ņemties un pulēties pēc tam,nav prāta darbs. Kaut kur vēl redzēju,ka pus spoguli krāsoji un pēcāk pulējies.
Vai tā nenozīmīgā ekonomija atsver zaudēto laiku?
Man ir tāds jautājums, varbūt ir kāds risinājums - esmu saskāries ar problēmu, ka piekrāsojot jaunā krāsa ceļ vietām augšā veco krāsu, nezinu, kāpēc, ne visur, bet dažās vietās (ja nebūtu tehnoloģija ievērota, it kā vajadzētu vcelt visur vienādi), protams, pēc visiem kanoniem būtu jāloba nost, visu, ko ceļ augšā, bet tā var sanākt visu autiņu nolobīt:))))) varbūt ir kāda sedzošā grunts, kas šādas vietas pārklājot, nodala veco un jauno krāsu un var piekrāsot visu nenoplēšot līdz metālam? zinu, ka ārzemēs ir tāda grunts, bet vai pie mums arī tāda ir pieejama, kā saucās?
Vienmēr ir cerība, ka gan jau būs labi ;) Vispār jau tā toņa piedziņa ir no krāsas jaucēja pieredzes un meistarības atkarīga.
Gadās nobīdes no normas, ir nācies pat pa piecām reizēm vienu deteļu pārkrāsot... diemžēl tāda tā realitāte :D
Pa smuko. Krāsa arī patīkama. Drīz man šitā būs aktuāla tēma, tad kad tikšu beidzot pie Tevis
Sasha, pie tevis ir pieejama visas mašīnas pārkrāsošana? Un ja ir, tad apmēram uz cik $ mēs skatāmies? Paldies!
Mani raksti nav reklāmai, tie ir vairāk kā informācijas un iedvesmas avots jaunajiem censoņiem, strādāju tikai ar savu pietuvināto klientu, draugu un paziņu loku, diemžēl cenas arī stipri palielas.
Nu saša saša...
", ir jākrāso ar noteiktu spiedienu (3,5bar) un krāsai jābūt noteiktā viskozitātes konsistencē (20 - 25s / DIN 4mm / 20 grādi pēc Celsija ). Tāpat pūšot ar lielāku spiedienu krāsas toni var pavilkt gaišāku, bet krāsojot ar mazāku spiedienu krāsas tonis būs tumšāks. Tātad: lai ar mazāku spiedienu (apmēram 1,5 bar) pietonētu pārejas un lai krāsas tonis neatšķirtos no oriģinālā, krāsu pašķaida nedaudz šķidrāku, uz gatavās krāsas apjomu piepilina klāt apmēram 10 - 20% atšķaidītāja. "
šis mūsdienās vairs galīgi nav aktuāli. Jo mūsdienu krāsas sastāv no low VOC matreāliem, un liela daļa šķīdinātaju aizvietots ar polimēriem. Līdz ar to vecais labais triks nestrādā.
Par spiedienu, diemžēl tas ir jāskatās no ****oles datiem priekš bāzes krāses, un populārākiem LVLP vai HVLP kam LVPL krāsošanas spiediens ir 1.4bar bet tai pašā laikā HVLP un citām visbiežāk lietotais darba spiediens ir 2.0bar vai 2.05bar (SATA RP;HVLP, DeVilbiss, Iwata u.c.)
Lakošanai izvēlas +1bar krāsošanas spiedienam, vai pēc izvēles...
Kā arī ir ko piebilst par farblos bāzes salaidēju, lieto vairāk vai mazāk sudrabiem, tumšajām krāsas bezjēdzīgs, jo krāsas melno kontūru neveido ja veido neredz...