Ļeņina piemineklis.
Esplanāde.
1. NAv Rīga bet izskatās ka Smiltenes/Gulbenes pagrieziens , un noteikti ne 70 gadi, bet 80 gadu beigas.. 11. bilde vispār ir pēc 2000 gada, jo fonā redzama Origo celtniecība, un nojauktas autoostas nojumes...
14. Tie noteikti nav 70 gadi bet 80 gadu vidus, jo tādi trolejbusi parādijās tikai kautkur 82-83 gadā, ja ne pat vēlāk..
16 un 17 - vanšu tilts 70 gados vel nebija uzbūvēts, atklāja 1981 gadā.. 18- arī nav 70 gadi, stacija pulkstenis nebija elektronisks, to izveidoja 80 gadu vidū..
21. varētu būt 60 gadi vai pat vecāka, bet noteikti ne 70.. nu par pēdējo vispār nav komentāri..
Nākamreiz kad publicē rakstu tomēr paseko līdz - ko publicē, lai nebūtu muļķības..
11. Tajā laikā kad zāle bija zaļāka un debess zilāka un peļķe lielāka.
Bēdu ieleja ne raksts. Ļoti slikti ka šeit neviens nepārbauda informāciju pirms tās publicēšanas ja reiz pats aprakst veidotājs ir bezatbildīgs pret informācijas pareizību. It sevišķi to kas attiecas uz vēsturiskām fotogrāfijām.
1.attēls – astoņdesmito gadu beigas, benzīns uz taloniem, deficīts.
2. Tukši veikalu plaukti Rīgā – moments nosacīts, tukšus plauktus varēja ieraudzīt gaļas veikalos citur tie bija piekrauti ar vienveidīgiem konserviem.
3.Spēle starp Dinamo Rīga un Torpedo Ust Kamenogorsk 1987/1988 sezona. Atkal kaut kā nesanāk tie 40 gadi.
4. ok
5.Rīgas lidosta sešdesmitajos, par to liecina lidmašīnu modeļi Tu 134, un Il 18
6.Daugavas stadiona hokeja laukums. Domājam ko rakstam. Arēna Rīga pabeidza 2006. gada 1. februārim
7.ok 8.ok 9.ok
10.Šie kubi uz ‘’Bernu pasaules’’ tika uzstellēti astoņdesmitajos gados, atkal nav 40
11. Autoosta bez nojumēm, nojumes nojauca 1997. 6. februārī. Atjaunoja 2001.gada septembrī. Izdaram secinājumus.
12.Škodas tramvaja modelis un dzelten brūnā telefona būdiņa liecina par astoņdesmitajiem gadiem.
13.Laikraksta padomju jaunatne attēlā redzamais ‘’galviņas’’ Dizains tika sākts drukāt no 1982. gada. Dzeltenie ikarusi arī Rīgā parādījās no 1981. gada. Pirms tam bija vecāks modelis, balti ar sarkanu platu strīpu pa vidu. 14.Kantainie ‘’Škodas’’ trolejbusi no 1984. gada. 15.‘’Ķieģeli’’ Kronvalda bulvārim aizlika arī astoņdesmito gadu vidū.
16.ok 17.ok
18.Un stacijas laukums ir pie centrālās stacijas. pie Origo tas ir reklāmas vergiem.Atkal dzeltenais ‘’Ikaruss’’ tātad astoņdesmitie. Un elektronisko pulksteni stacijai uzlika 1982. gadā. Kaut kā atkal 40 gadi nesanāk.
19.Vispār kaut kāds slima zaķīša murgs! Kas par RKA darbiniekiem? Kas par gājienu? Ko tu vakar dzēri vai pīpēji? Tramvaja pietura pie ‘’globusa’’ pretīm Nacionālai operai kā tad bija tā arī tagad tur atrodas.
20.Nu un šitā komunistiskā šilte ir pati pēdējā tur uzmālētā, 1986. gads, perestroika.
21. Vispār 1958. gads
22.Atmodas sākums, 1990. 4.maijs
23. Šitais beidzot trāpīts 1976.gads
24. Nu ja un šitas arī varētu būt 1974.gads. Vismaz togad bija ļoti karsta vasara.
Nevajag ķerties klāt pie bildēm ja īsti par tām pašam nav jēgas, vajag pakonsultēties.
Es vēl labi atceros, bet šodien domāju, ka labi nav, ja šādas bildes komentē autors, kurš pats to nav redzējis. Tā rodas sīkie mūsu vēstures kropļotie fakti, ko vēl pēc kāda laika kāds ieliks savā rakstā jau kā apgalvojumu.
1. un 17. bilde pilnīgi noteikti nav uzņemtas pirms 40 gadiem, un liekas, ka arī 12.nav.
A kāpēc grūtie laiki? Laiki kā laiki, ar saviem plusiem un mīnusiem. Es vēl saprastu, ja par grūtajiem sauktu Staļina laikus vai arī talonu laikus pirms PSRS sabrukšanas, kad milzīga inflācija bija utt.
Spilvē sēdās visi,bet neatceros gadu,viens neiekļāvas skrejceļā,tas bija IL18,tad sāka domāt par Rīgu,bet kamēr to būvēja Spilve tika izmahtota,vietējos reisos no sākuma lidoja kukuruzņiki,vēlāk annuškas ,bet tad JAK40,Liepāja 50 minūtes,Daugavpils ap stundu.
20. nepareizi iztulkots - nevis `jo vairāk strādāsim, jo labāk dzīvosim`, bet `jo labāk strādāsim, jo labāk dzīvosim`.
23.bilde ir nevis laukums pie bastejkalna, bet gan vietu, kur šodien slienas viesnīca Hotel de Rome