local-stats-pixel

Rīgā būtu bijis metro?24

132 1

1988.gadā notika neliels mītiņš jeb dumpis, kad Rīgā plānoja celt metro, jo iedzīvotāju skaits Rīgā jau bija tuvu pie 1 milj. , bet viss izrādījās citādāk. - Kā mana mamma stāstīja, tajā laikā metro nevēlējās, jo visi domāja, kad būšot liels troksnis, mazs peprasījums un zem kājām drebēs zeme, jo metro nebrauc 20 vai 30 km/h kā to var redzēt sabiedriskajos transportos no rītiem, bet gan vairāk 70 vai pat 80km/h.

Šis strīds praktiski izcēlās dēļ vairākām lietām:

-Iebrauks daudz ārzemnieku, kas aizņems dzīvokļus
-Skaļš troksnis, bailes par zemestrīci
-Dārga būvniecība
-Dārgas biļetes

Reklāma
Reklāma


132 1 24 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 24

0/2000

Iemesli, kāpēc negribēja, bija divi - tiktu ievesti vēl lielāki urlu bari un tiktu nojaukti daudzi arhitektūras pieminekļi.

32 1 atbildēt
Man gan liekas ka tur bija šaize ar grunsūdeņiem... Šim rakstam nav lielas jēgas. Daudz interesantāk būtu lasīt par RB, jeb Rail Baltica, superātro eiropas nozīmes vilciena līniju kas savienos visas Baltijas valstis.
10 1 atbildēt

Nepietika līdzekļu, jo Rīgas satiksmes valdes priekšsēdētājam - Leonam Bemhenam bija jāceļ māja Piņķos, kas ir “nieka” 900m2 liela.

8 0 atbildēt

Un depo būtu tur,kur pašlaik atrodas Panorama Plaza...

4 0 atbildēt

Par karali gan gruti saukt, jo izmaksas loti dargas un ne visur vinu var ieviest... Ja metro butu Riga riga jau tagad butu pagatne, Riga butu nogrimusi...Jo zem rigas zeme ir varetu pat teikt purvaina, kas nav galigi piemerota metro...

Nu ja per Rigas nepareizi organizeto sabiedrisko transportu gan tev taisniba... Tapec jau ari Rigas satiksme ir uz bankrota robezas jo ir daudz nerentablu marsrutu , bet tos optimizet nevienam nav velmes...Labi tramvaju un trolejbusu neav tik viegli, bet lai optimizetu autobusu marsrutus vajag tik peleko vielu pakustinat, bet ta jau ir deficits Nilpirza imperija...

3 0 atbildēt

Raksts jau bijis.

3 0 atbildēt

smuki jau, bet rīgā nevajag.

6 3 atbildēt

Būtu jau jauki, taču tam visam ir tik daudz negaīvā..

2 0 atbildēt

Tagad precīzi neatceros... vecmamma par šito stāstīja. Metro būvi piedāvāja čalim, kas līdz tam Urālos šahtas izrakteņiem taisīja, bet šis bija uzlicis uzstādījumu, ka ja rok, tad pilnīgi visu darbaspēku viņš ved iekšā savējo, kas savukārt mūsējiem nepatika... jau tā uz daudziem lieliem projektiem kaut kādas krievu salašņas saveda, kas tagad te dirn un pukst par kaut kādām tiesībām... un tajā laikā jau mūsējie bija sākušis mest aci uz leišiem, kas tamlīdzīgās situācijās rāvas uz visām pusēm, lai darbaspēku sakomplektētu uz vietas, nevis vestu iekšā... tapēc arī viņiem tas mēris tagad ir daudz mazākā skaitā kā pie mums emotion

1 0 atbildēt

Stacijas izskatās smuki, bet es tīri labi iztieku bez tā.

1 0 atbildēt

Jēgas nekādas tagad nebūtu , Rīga pat nedzīvo 1.5 miljoni iedzīvotāju un algas ir parāk mazas lai izmantotu metro un Rīga parāk maza deļ metro

3 2 atbildēt

👌

0 0 atbildēt

Visu var gribēt vai ir jēga? Varētu nemaksāt rs buržujiem,bet tas laikam vienīgais +

0 0 atbildēt

Nezinu, lai tik dēļ tā neuzliek transporta cenu 5 eiro.  Un celt metro kā ''MAXIMU'' arī nevajadzētu. Nu nē, valstī tāpat problēmu pietiek. Bet ja tomēr canas nemaiņisies un viss būs ok, un nekāda cita ''āķa;; tur nebūs, tad ļoti priecāšos.

1 1 atbildēt

 

Nu modernākais eiropā diez vai būtu, jo Vācijā (Hanoverā, Štutgartē, Frankfurtē) pirmie metro tuneļi tika izbūvēti jau 10 gadus ātrāk, un nepārtraukti tiek izbūvēti jauni/uzlaboti.. praktiski aptver pilnībā visus pilsētas apgabalus, arī nomales..

0 0 atbildēt

Un ja neviens nezin, tuneļi ir jau sen izrakti, tikai jāsāk restaurēt emotion pat sliedes jau pusei ir uzliktas emotion

1 1 atbildēt

Pajautā būvniekiem kuri ir ar stāžu, maza daļā ir tos tuneļus rakusi, un 4 gadus atpakaļ elektriķi izvilka līniju caur daļai emotion

0 1 atbildēt
Nu bļeģ... Vienmēr latviešiem kaut kas nepatīk, nekad neko negrib, vienmēr dirn uz vietas un jaunumus pieņem ar lieku negribību... Stagnējošākā tauta in all World..
9 11 atbildēt