Sveiki , atkal nedaudz atgriezīsimies 'vēsturē un paskatīsimies ko mūsu Latvieši -ģeniālie konstruktori un inžinieri ir sadarījuši .
Šeit 1 daļahttp://www.spoki.lv/vesture/Razots-Latvija/564762
Sveiki , atkal nedaudz atgriezīsimies 'vēsturē un paskatīsimies ko mūsu Latvieši -ģeniālie konstruktori un inžinieri ir sadarījuši .
Šeit 1 daļahttp://www.spoki.lv/vesture/Razots-Latvija/564762
UDET U-12 ražoja akciju sbiedrība Christine backman uzsāka Flamingo būvi 1929 gadā Bišumuižas darbnīcās.Uzbuvēt paspēja tikai 5 modeļus Flamingo ,jo sākās pasaules ekanomiskā krīze un uzņēmums bankrotēja.Attēlā redzama trenniņ lidaparāts kuram maina dzinēju.
UDET U-12 Flamingo avārija kas notika 1931gada vasarā .
Un šī lidaparāta starts sākās 1935 gadā rūpnīcā VEF,kad no Christine Backman bankrotējošā uzņēmuma galvenais konstruktors Kārlis Irbīts pārgāja uz VEF.
Modelis VEF I-11 pārspēja pasaules ātruma rekordu (bet netika reģistrēts).
1937 gadā Vefiņš veic 1000 km garo lidojumu pa Latviju.
VEF I-12 .Macību iznīcinātājs.Zīmīgi ir tas ,ka ar šo lidmašīnu piedalijās sacensībās 37 gada vasarā Anglijā-King Cup Race un ieguva protams 1 vietu kā ari starptautisku atziību.
Ar šo lidmašīnu tikka uzstādīti vairāki rekordi .un piedalijās dažādos svētku lidojumos arī Helsinkos.
VEF I-12 Mācību iznīcinātājs.apskatāms RMM.
VEF I-14 Bet viņam ir ļoti neliela vēsture jo, 1937 gada novembri kad tikka testēts lidaparāts pilota vainas dēļ nogāzās,lidmašīnu izārdija detāļās un vairāk netika būvēta.
VEF I-15 .1939 Gada aprīlī sākās testi bet rūpniecība nevarēja turpināties jo iebruka PSRS.
VEF I-16 Darbs uzsākts 1938 gadā ražoja korpusu un šasiju -dzinēju pasūtija no Čehoslovākijas.Bij domāts kara vajadzībam un sērijveida lidaparātiem paredzēja bruņas un ložmetējus.
Latvijā jau neko nevajag ražot, visu importēsim, palielināsim nodokļus,izsniegsim pabalstus.
Latvijas izaugsme notiek, yea!