Transatlantisko maršrutu apkalpoja „Pan American Airways”(mūsdienās saukta par „Pan Am”), ko bija nodibinājis sapņotājs un vienlaikus uzņēmīgs cilvēks – Huans Tripe(attēlā). Viņš pats savulaik atrada nosaukumu „Clipper” un izdomāja, ka pilots jādēvē par kapteini, tāpēc nebija nekāds brīnums, ka arī pārējās Tripes idejas stipri ietekmēja aviācijas attīstību. Jau 30.gadu sākumā Tripe nolēma, ka viņam būs pirmā globālā aviokompānija, kas veiks lidojumus uz vistālākajiem apgabaliem. Ar ASV valdības starpniecību Tripe ieguva pasta pārvadājumu monopolu un tādējādi radīja stingru pamatu savam biznesam. Taču „Pan America Airways” varēja iekarot pasauli tikai tad, ja veica lidojumus pāri Klusajam un Atlantijas okeānam.
Daudzi uzskatīja, ka lidojums pāri klusajam okeānam nav iespējams, bet Tripe un viņa īpašais padomnieks Čārlzs Lindbergs izdomāja, ka lidmašīna varētu tikt pāri okeāna, „lēkājot” no salas uz salu. 1935. gada novembrī pacēlās gaisā un uzņēma kursu uz Manilu pirmā lidmašīna – hidroplāns „Martin M-130” ar nosaukumu „China Clipper”(attēlā). Pa ceļam tā nolaidās Havaju salās, Midvejā, Veika salā un Guamā. Pēc gada maršrutu pagarināja līdz pat Honkongai.