Ar vilcienu apkārt Zemei
Pirmā pasaules kara beigās (1914-1918) dzelzceļa sliežu garums pasaulē bija aptuveni 1,6 milj. kilometru, no kuriem ceturtdaļa atradās Amerikā. Dzelzceļš bija kļuvis par galveno satiksmes veidu pasaulē. Tādi inženiertehniskie sasniegumi 20.gadsimtā, kā Transsibīrijas dzelzceļš tiek plaši izmantoti arī mūsdienās. Vilciens var uzņemt vairāk nekā 1000 pasažieru vai pārvietot pa kontinentiem tūkstošiem tonnu preču.
1.Robinson 2-8-0
Valsts: Lielbritānija
Gads: 1914
Izmēri: garums 19 m
Materiāls: tērauds
Maksimālais ātrums: 100km/h
Apkalpe: 2 cilvēki
2.Flying Scotsman
Valsts: Lielbritānija
Gads: 1923
Izmēri: garums 22 m
Materiāls: tērauds
Maksimālais ātrums: 160 km/h
Apkalpe: 2 cilvēki
3."Pullman" coaches
Valsts: visā pasaulē
Gads: 1932
Izmēri: garums 100 m
Materiāls: tērauds
Maksimālais ātrums: 145 km/h
Pasažieru skaits: 152 cilvēki
4.Transsiberian Express
Valsts: Krievija
Gads: 1954
Izmēri: garums 28 m
Materiāls: tērauds
Maksimālais ātrums: 120 km/h
Apkalpe: 2 cilvēki
5.Canadian Pasific
Valsts: Kanāda
Gads: 1955
Izmēri: garums 1000 m
Materiāls: tērauds
Maksimālais ātrums: 100 km/h
Pasažieru skaits: 700 cilvēki
6.Blue Train
Valsts: Dienvidāfrika
Gads: 1972
Izmēri: garums 620 m
Materiāls: tērauds
Maksimālais ātrums: 80 km/h
Apkalpe: 2 cilvēki
7.Australia's long heavy stock
Valsts: Austrālija
Gads: 1980
Izmēri: garums 1 km
Materiāls: tērauds
Maksimālais ātrums: 90 km/h
Apkalpe: 2 cilvēki