local-stats-pixel

Mašīnas (1) "Vilcieni"5

31 6

Ar vilcienu apkārt Zemei

Pirmā pasaules kara beigās (1914-1918) dzelzceļa sliežu garums pasaulē bija aptuveni 1,6 milj. kilometru, no kuriem ceturtdaļa atradās Amerikā. Dzelzceļš bija kļuvis par galveno satiksmes veidu pasaulē. Tādi inženiertehniskie sasniegumi 20.gadsimtā, kā Transsibīrijas dzelzceļš tiek plaši izmantoti arī mūsdienās. Vilciens var uzņemt vairāk nekā 1000 pasažieru vai pārvietot pa kontinentiem tūkstošiem tonnu preču.

1.Robinson 2-8-0

Valsts: Lielbritānija

Gads: 1914

Izmēri: garums 19 m

Materiāls: tērauds

Maksimālais ātrums: 100km/h

Apkalpe: 2 cilvēki

2.Flying Scotsman

Valsts: Lielbritānija

Gads: 1923

Izmēri: garums 22 m

Materiāls: tērauds

Maksimālais ātrums: 160 km/h

Apkalpe: 2 cilvēki

3."Pullman" coaches

Valsts: visā pasaulē

Gads: 1932

Izmēri: garums 100 m

Materiāls: tērauds

Maksimālais ātrums: 145 km/h

Pasažieru skaits: 152 cilvēki

4.Transsiberian Express

Valsts: Krievija

Gads: 1954

Izmēri: garums 28 m

Materiāls: tērauds

Maksimālais ātrums: 120 km/h

Apkalpe: 2 cilvēki

5.Canadian Pasific

Valsts: Kanāda

Gads: 1955

Izmēri: garums 1000 m

Materiāls: tērauds

Maksimālais ātrums: 100 km/h

Pasažieru skaits: 700 cilvēki

6.Blue Train

Valsts: Dienvidāfrika

Gads: 1972

Izmēri: garums 620 m

Materiāls: tērauds

Maksimālais ātrums: 80 km/h

Apkalpe: 2 cilvēki

7.Australia's long heavy stock

Valsts: Austrālija

Gads: 1980

Izmēri: garums 1 km

Materiāls: tērauds

Maksimālais ātrums: 90 km/h

Apkalpe: 2 cilvēki

Reklāma
Reklāma
31 6 5 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 5

0/2000

Labs raksts...++++

2 0 atbildēt

Saprotu, ka vnk kļūdiņa, bet tāpat sasmējos:  "Vairāk nekā 40 gadu laikā Flying Scotsman veica 4,75. kilometru. " Kas pa iespaidīgu produktivitāti :D bet raksts labs! emotion

1 0 atbildēt

 

Fotošops!

0 3 atbildēt