27

 1161  1


Apmēram vienā laikā ar Henriju Fordu autobūvē itin veiksmīgi startē arī emigrants no Latvijas- Augusts Krastiņš. Tikai liktenis nebija labvēlīgs.

Komentāri 27

0/2000

Wow līdz šim nezināms info. + Žēl vienīgi, ka "neaizgāja" bizīts. 

Tad varbūt Ford Focus un Ford Fiesta vietā būtu Krastin Focus-Pokus un Ford Sviesta ... :)

 54  3 atbildēt

Mīnusu ieliks tikai tie,kuri par daudz dzer vai arī ienīst Latviešus.

 35  3 atbildēt

Nja iedomājaties,tagad piemērām būtu tāds auto Krastin,nevis mums ierastie ford,bmw,audi  u.c!

 24  0 atbildēt

Lepnums par Latviju

 24  0 atbildēt

Re, jau atkal pierādās, ka latvji veido pasaules vēsturi! (:

 19  0 atbildēt

Mute ciet, brīnišķīga info.

 14  0 atbildēt

Beidzot kāds sakarīgs raksts! ++

 12  0 atbildēt

jaa zheel ka biznes nobruka, mosh tagad butu kaads riktigi latvisks auto kuru patriotisku juutu vaditi daudzi braukaatu

 10  0 atbildēt

Priekš manis pilnīgi jauna informācija. Pozitīvi 

 9  0 atbildēt
Sižeta pavērsiens: Krastiņa fabriku nodedzināja Fords.
 9  1 atbildēt

Nēesmu pārsteigts, dzirdēts par daudziem meistarīgiem latviešiem tajā laikā, kad dažādas tehniskās ierīces vēl bija tikai jaunums.

 7  0 atbildēt

Jā ļoti žēl, ka nesanāca, izklausījās, ka maz petrūka, lai, iespējams, tagad Krrastin būtu pasaulē zināms zīmols....bet īstenībā daudz kā pietrūka- cena par lielu (iespējams, ka pārcentās ar kvalitāti, lēnumu) un galvenie 2 faktori ir, ka nespēja pietiekami ātri saražot un mācēt pēc tam notirgo...jo uzražot ir viens, bet mācēt to pasniegt, izreklamēt ir otrs ;)

 7  0 atbildēt

Super raksts, bet vienu nesaprotu, kāpēc viņš savu rūpnīcu nebija apdrošinājis?

 7  0 atbildēt

Paldies par info. Ko tik nevar uzzināt par to, kas bijis pirms 100 gadiem.

Žēl tik, ka sasniegumi nebija ievērojamāki, bet tomēr viens no pamatu licējiem.

 7  0 atbildēt

Paldies par info!!!

 5  1 atbildēt

Labs stāsts, par šo nezināju! 

 3  0 atbildēt
Ritīgs dampis:-D
 4  2 atbildēt

  

 0  0 atbildēt
Ienīstu latviesus
 1  48 atbildēt