local-stats-pixel

Kapteiņi, kuri pameta savus kuģus12

433 2

Saskaņā ar kuģošanas likumiem, nelaimes gadījumā kapteinim ir jābūt pēdējam, kas kuģi pamet un viņam ir jādod savs ieguldījums glābšanas darbos un pasažieru evakuācijā. Šajā rakstā par kapteiņiem, kuri šo likumu nekaunīgi un gļēvulīgi ignorēja.

Reklāma
Reklāma
433 2 12 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 12

0/2000

VISIEM GRIBAS DZĪVOT NEATKARĪGI NO PROFFESIJAS VAI PIENĀKUMIEM! 

30 0 atbildēt

 emotion 

10 2 atbildēt

5. Gļēvulība maksāja paša dzīvi.

8 0 atbildēt

Bēdīgi notikumi.

6 0 atbildēt

 emotion 

4 0 atbildēt

Akd. Es atceros ziņas par Sewol Ferry traģēdiju. Internetā pat ir ziņas par pēdejajām ziņām ko tie bērni sūtīja. Burtiski visa valts bija šokā. Kamēr notika to visu cilvēku meklēšana pa tv beidza pārraidīt dažādus tv šovus un rādija tikai par to kuģi un izmeklēšanu. Tajā skolā kurā tie studenti mācījās tagad ir klases atvērtas piemiņai.

Arī dziesma kā piemiņa tika radīta : https://www.youtube.com/watch?v=c-cOZgaotPY

Pēc gada notika protesti blakus iepriekšējās prezidentes offisam.  Es par to daudz zinu, jo es klausos to mūziku un tie tomēr bija tādi paši skolēni kā es. Es reāli raudāju kad par to uzzināju.  

4 0 atbildēt

Nav ko strādāt par kapteiņiem, ja nespēj uzņemties atbildību.

5 1 atbildēt

Tas ir tas pats, ja lidmašīnai sākas tehniskas problēmas, pilotam jācenšas nosēdināt lidmašīnu, nevis uzvilkt izpletni un notīties.  emotion 

4 0 atbildēt

Kuģošnas noteikumos nav, bet to parasti ieraksta DARBA līgumā, kur tiek arī APRAKSTĪTI DARBA PIENĀKUMI UN ATBILDĪBA.  ja tā ir tava privātā jahta un pats esi kaptēnis, tad tie noteikumi nav.. bet ja pārvadā pasažierus tad esi par viņiem atbildīgs..

2 0 atbildēt

 emotion 

2 2 atbildēt