Amrikāņu 3. armijas karavīri izlec no kravas automašīnām un dodas uz pamestajiem angāriem. Tālumā dzirdama Sabiedroto spēku un vācu armijas apšaude; vācieši atkāpjas. No uzticamiem avotiem saņemta ziņa, ja mežā, 150 kilometru attālumā no Frankfurtes, kara rūpnīcas angāros atrodas viens no Hitlera 'brīnumieročiem"- ierocis, kas mainītu kara gaitu, ja vien būtu uzbūvēts līdz galam. Ir 1945. gada aprīļa vidus, un Ādolfa Hitlera impērijas noriets strauji tuvojas. Amerikāņi grib par katru cenu atrast diktatora modernos ieročus ātrāk nekā Sarkanā armija.
Hitlera neredzamā Superlidmašīna11
Kad ASV karavīri atver angāra lielos vārtus, viņi ierauga savādu mašīnu. Uz grīdas stāv nesamontēta lidmašīna, kurai ir tik dīvaina forma ka sākumā karavīri nesaprot, kas tas ir. Lidaparāts nav samontēts tam pat nav spārnu, un tas atšķiras no visiem līdz šim zināmajiem iznīcinātājiem un bumbvedējiem. Visvairāk dīvainais tehnikas radījums līdzinās milzu sikspārnim. Karavīri ķeras pie šī brīnuma montēšanas, un, kad darbs ir galā spīdīgā, pelēki zaļā lidmašīna ar krāsotiem kāškrustiem izskatās kā viens liels spārns, kam aizmugure sašaurinās un pāriet smailē. Lidaparātam nav propelleru. To vietā korpusā abpus pilota kabīnei iebūvēti divi neticami moderni reaktīvie dzinēji. Tagad amerikāņi ir pārliecināti ka atraduši vienu no Hitlera brīnumieročiem. Ielūkojoties Sabiedroto rīcībā esošajā"brīnumieroču sarakstā", kļūst skaidrs: uzietā lidmašīna ir leģendārais"neredzamais" reaktīvais iznīcinātājs"Horten Ho 229" kuru dažkārt dēvē arī par "Gtoha Go 229", vai biežāk-"Horten H IX V3"
Divi brāļi met izaicinājumu pārējiem
"Horten" bija brāļu Reimāra un Valtera Hortenu atpazīšanas zīme. Abi jau bērnībā aizrāvās ar lidmašīnām un kopš 1925. gada regulāri piedalījās Vācijas nacionālajā lidmodeļu čempionātā ar pašu būvētiem lidmašīnu modeļiem. Saskaņā ar Versaļas miera līgumu, ko Vācija parakstīja pēc sakāves Pirmajā pasaules karā, tai bija aizliegts būvēt lidmašīnas ar dzinēju, kuras var izmantot karā. Tādēļ laikposmā starp abiem pasaules kariem Vācijā populārs kļuva planierisms. Dažādus planieru modeļus brāļi izgatavoja no koka un saplākšņa.
Pacietīgā un nemitīgā darbā brāļi pamazām krāja pieredzi, un viņu uzbūvētie lidaparāti kļuva aizvien stabilāki un drošāki. Drīz vien tie spēja nolidot lielāku attālumu nekā konkurentu tradicionālie lidmašīnu modeļi. Brāļi Horteni ieguva pirmo vietu gan 1930.,gan 1931. un 1932. gada čempionātos, kas norisinājās Vaserkupes kalnā, netālu no Frankfurtes pie Mainas. Panākumi iedvesmoja, un 1932. gadā Reimārs un Valters-abiem tolaik bija attiecīgi 17 un 19 gadu - nolēma:pienācis laiks būvēt īstu lidmašīnu, ar kuru viņi paši varētu lidot. Jauno aparātu viņi nosauca par "Ho I", un tas bija gatavs 1933 gadā. Nākamā gada vasarā brāļi, būdami lepni ar savu veikumu, devās uz ikgadējo planieristu čempionātu un ieguva 600 reihsmarku naudas balvu par labāko novatorisko konstrukciju. Tiesa, viņiem radās grūtības ar lidmašīnas nogādāšanu mājās. Horteni bija spiesti to sadedzināt, taču pirms tam viņi nomontēja svarīgākās metāla daļas. Par spīti neveiksmei, Reimārs nepadevās. Tieši pretēji - viņš apņēmās pēc iespējas ātrāk uzbūvēt jaunu modeli- šoreiz ar dzinēju, kā to atļāva jaunais Hitlera režīms pretēji Versaļas miera līguma noteikumiem.
Tagad vairāk par pašu lidmašīnu HO 229 V3
Konstruktors-Valters un Reimārs Horteni
Ražošanā-1943-1945
Skaits-1
Apkalpe-1
Garums(m) -7,5
Spārna vēziens(m)-17
Augstums(m)-2,8
Maksimālā starta massa(tonnas)-8
Maksimālais ātrums- 977
Maksimālais lidojuma augstums(m)-12000
Lidojuma tālums(km) 1000
Dzinēji-2 turboreaktīvie
Bruņojums-divas 500kg aviobumbas
P.S Atvainojos par iespējamām gramatikas kļūdām un īstenībā es rakstu vēl neesmu pabeidzis jo arī hokejs ir laba lieta