Par karjeru pieprasījumam konkurētspējīgu pasaules ietekmē mūsu mājas dzīvi. Izpildpilnvarām, kuri ir paredzēta svarīga tikšanās nevar sēdēt pie sava galda, lai nesteidzīgs brokastīm. Nedz arī bērni šodien ņemt savu laiku, lai ēst, lai viņu skolas dzīvē ir kļuvušas augstākas. Jo tik daudz no mūsu darbības ir plānots jau mums ir jācenšas noteikt stundu dienā, kad visa ģimene var sēdēt kopā ar ēdienu.
Jums var brīnīties, kāpēc tik daudz nozīmes ir jāpiešķir šādām darbībām, bet ģimene rutīnas ir vairāk nekā tikai darbības veic kopā, tas ir laiks, kad vecāki un bērni savienojumu ar otru un pierādīt, ka viņi rūpējas cits par citu. Saskaņā ar pētījumu publicēts 2003.gada martā jautājums par žurnālu Amerikas Diētas asociācija, bērniem un pusaudžiem, kas ēda vakariņas ar viņu ģimenēm bija ieguvis garšu veselīgu un pilnvērtīgu pārtiku, bet tiem bērniem, kuri ēda tikai lielāko daļu laika vēlamā neveselīgas pārtikas .
Plāns ēdienreizēs: Tiem, kam nav laika darba dienās, nedēļas nogalēs un svētku var sniegt iespējas, lai ģimeni ilgi brunches, kurā ģimenes locekļi var runāt un atpūsties. Padarīt Ģimenes Milti Jūsu prioritāte: saimes maltīti vajadzētu būt \"must do\" sarakstā. Dalīšanos, klausīšanās, aprūpes un attīšanas sekos automātiski, padarot tos neaizmirstamus mirkļus dzīvē bērnam. Keep it simple: Simple sabalansētu ēdināšanu var sniegt gandarījumu ēšanas mājīga pārtiku. Vienu reizi, bet, veselīga izņemt vai apmeklēt picērija dotu noguris ģimenes šefpavārs pārtraukuma. Iesaistīt bērnus: Dod bērniem kaut ko darīt, piemēram, iepirkšanās pārtikas, palīdzot ar ēdienu gatavošanas vai ēdiena. Tas padara tās jūtas viņi to ir darījuši kaut ko par ģimeni. Ir Early Vakariņas: ņemot sākumā pusdienas nozīmē to, ka pozitīvo enerģiju laikā iegūtie maltītes var pārgrāmatot uz citu darbību, piemēram, pastaigājoties kopā pēc vakariņām. Bet tas nav pārāk agri, pirms 8, jo bērni ir elastīgākas mazliet pēc skolas dienā. Ļaujiet bērnam atpūsties un veikt dziļu elpu pēc atgriešanās mājās no aizņemtas dienas skolā. Izveidot pamatnoteikumi: Kamēr jūs sagatavot prātā bērnu ne uz atkritumiem pārtiku un vismaz garšas visu, kas ir izsniegts, varat, no jūsu puses, dot viņiem dažādus pārtikas produktus, no kuriem izvēlēties, un kalpo tikai saprātīgu porcijas pārtikas . Iestatīt Mood: pārmaiņas piederumus un sakārtot tos atraktīvi vājā apgaismojumā. Ar labu fona mūziku, rupja maluma miltu laiks var tikt pielīdzināts jautri laiku restorānā. Izveidot Patīkama vide: kritizējot bērniem un runājot par tēmām, kas var attīstīties par strīdiem, nedrīkst izdarīt, kamēr pusdienas laiks. Sharing joki, stāstus par mūsu diena, un runājot par interesantām televīzijas programmas, izglītības vai citādi, var radīt patīkamu pieredzi. Mainīt izvēlnes: Izmaiņas izvēlni bieži vien ir tā, ka bērni nejūtas garlaicīgi ēšanas to pašu atkal un atkal. Esi Gadījuma Par Deserti: Marka deserti daļa no kopējā miltu plānu, kad tie iesniegti. Izmantojot desertiem, kā atlīdzības vai liekot īpašu uzmanību pievēršot tām padara deserti vairāk vēlams nekā citiem pārtikas produktiem. Padarīt Pārtikas Interesanta un barojošu: Ēdieni var veikt patīkama ne tikai, kam šķirnes tiem, bet arī ietverot tiesības veida pārtikas, kas ir visas barības vērtības, kas ir veselīgi par ģimeni. Padarīt pārtikas izskatās krāsains, svaigs un izrotāt vai rotāt ar jauku salātiem un tādām citām sastāvdaļām, lai tas izskatās liek jums, īpaši bērniem, gribu ēst visu.
Alkoholisms skar visu ģimeni. Bērni, kas dzīvo ar ne-atgūstas alkohola rādītājs, ne tuvu neatbilst par pasākumiem par ģimenes saliedētību, intelektuālo un kultūras orientāciju, aktīvi atpūtas orientāciju un neatkarību. Tās parasti ir augstāks līmenis konfliktu ģimenē. Tā var veicināt stresu visai ģimenei. Šie bērni, iespējams, nav aug veselīgāk, jo īpaši, ja runa ir par garīgo labsajūtu ar bērnu. Bērniem alkoholiķu ir 4 reizes lielāka iespēja saņemt šo atkarību nekā nav alkoholiķu bērniem. Bērnu uztvere par vecāku dzeršanas daudzums un apstākļi, šķiet, ietekmēt savu dzeršanas biežumu. Vecāku alkoholisms un citu medikamentu atkarības, ir ietekme uz bērnu agrīnās mācīšanās par alkoholu un citām narkotikām. Ir konstatēts, ka ģimenes ar alkohola mātes rādīta vairāk negatīva ģimenes mijiedarbības problēmu risināšanas diskusijās nekā bezalkoholiskie ģimenēm. Balstīts uz klīniskiem novērojumiem, tika konstatēts, ka bērnu ļaunprātīgu izmantošanu ir rezultāts attiecību veids, kas pastāv starp alkohola vecākiem un viņu bērniem. Bērni alkoholiķu rādītājs zemāks par testiem mērījumu mutisku spēju. To spēja izteikt sevi var būt samazinājusies, kas var kavēt to sekmēm skolā, vienaudžu attiecības, spēja attīstīt un uzturēt intīmas attiecības. Ilgtermiņā, tā var traucēt to darbību darba intervijās. Bērniem alkoholiķu bieži ir grūtības skolā. Poor argumentācijas prasmes, valodu zināšanas un stimulācijas trūkums ir atrodami šie bērni.Tās var būt grūtības galvojumu ar skolotājiem, citiem studentiem un skolu, viņi var izjust trauksmi, kas saistīta ar darbības rezultātiem vai tās var justies baidās no neveiksmes. Bērni ar alkohola vecākiem var būt ļoti grūti ar abstraktu jēdzienu un konceptuālā pamatojuma. Abstrakcija un konceptuālo pamatojumu ir būtiska nozīme problēmu risināšanā, vai problēmas ir akadēmiskā vai ir saistīti ar reālo dzīvi.