Pašlaik pastāvošo tiltu uz 1914. g. balstiem uzcēla 1947. - 1950. g. pēc Ļeņingradas Tiltu projektēšanas institūta inženiera A. Starceva projekta un tas mazliet atšķiras no iepriekšējā: pār galveno Daugavas straumi - 5 laidumu nepārtrauktu loka kopņu sistēma, pāri Mazajai Daugavai - 4 laidumu nepārtrauktu metāla pilnsieniņu sija, pāri Zaķusalai tilta vairs nav, bet starp abiem tiltiem sabērts uzbērums. Attēlā jaunais dzelzs tilts 2006. gada 1. martā.
Dzelzceļa tilts ir tilts pār Daugavu Rīgā. Tilts ir atklāts 1914. gada 8. aprīlī. Tilts ir uzbūvēts uz 10 balstiem, no kuriem 8 atrodas ūdenī.
Tilta projektēšanas darbi sākās jau 1902. gadā. Tilts tika uzbūvēts laika posmā no 1909. līdz 1914. gadam. Tilts tika atklāts 1914. gada 8. aprīlī. Sākotnēji, lai būtu iespējams nodrošināt kuģošanu Daugavā tilta labā krasta malējo laidni izmantojot divus 45 ZS elektromotorus varēja pacelt. Pirmā pasaules kara laikā krievu karaspēks, atkāpjoties no Rīgas, uzspridzināja divas tilta laidnes, kuras vēlāk vācu okupācijas laikā tika salabotas, tomēr 1944. gadā vācieši atstājot Rīgu uzspridzināja visas tilta laidnes un balstus.
Tilta atjaunošanas darbi sākās 1944. gadā. Tad tika uzcelts pagaidu koka dzelzceļa tilts. Pilnībā Dzelzceļa tilts tika atjaunots tikai 1955. gadā.
2007. gadā tilts tika izgaismots, kas kopumā izmaksāja 280 000 Ls. Tilta apgaismojumam ir divi režīmi - ikdienas un svētku. Ikdienā diennakts tumšajā laikā izgaismojumam izmantos zilās krāsas lampas, bet svētku režīmā tiek izmantotas zilās un baltās.
Ļoti spilgts objekts Rīgā - īpaši vakaros, kad tilts mirdz zilās gaismās! :)
Patīk! :)