22

 1153  1

Ko mēs atceramies par negadījumiem ar cilvēku upuriem? Sirds plosošo Leonardo di Kaprio tēlojumu "Titānikā"? Par negrimstošo uzskatīts kuģis nogrima jau pirmajā braucienā. Taču mums tas ir tik labi atmiņā, jo par to tika uzņemta filma. 20.gs. bija arī tādi notikumi, kas nav atspoguļoti nevienā filmā, bet tie paņēma tikpat daudz cilvēku dzīvību.

Recepte negadījumam ir kā vienmēr. Galvenā sastāvdaļa ir cilvēks, kas kļūst pašpārliecināts, nevērīgs vai iedomīgs. Negadījums notiek, jo cilvēks aizmirst ievērot paša pieņemtos likumus. Nav runa par pārgalvību, kas beidzas traģiski, bet par ikdienu ar fatāliem iznākumiem. Lietas ir vienkāršas, tās var izmantot tikai kā paredzēts, bet cilvēks ir sarežģīts, viņam vajag mēģināt, atklāt, atrast jaunu pielietojumu, apšaubīt pieņemto. Lūk tā sākas nāvīga ikdiena...

Komentāri 22

0/2000
Tiri intereses pec- 8 govs palika dziva?
 30  0 atbildēt
Labs raksts! +
 17  0 atbildēt

Šādus negadījumus , parasti lielai daļai nepublicē neviena valsts , jo viiem liekas tā ka , ja cilvēki neko nezina , tad cilvēkiem tas nekaitē.

Ja civēki to būtu zinājuši tai laikā kad notika negadījums tad viņi saceltu lielu trakusmi, utt.

Tāpēc , teiciens ir noderīgs , ja cilvēks kautko nezina, tas viņam nekaitē.

 14  0 atbildēt

PSRS tādi bezatbildīgi. Ja es būtu cauruļvadu operators un trubā kristos spiediens, es arī palielinātu padevi...    

Nē, bet ja nopietni. Kur tad tas spiediens pazuda, ja nenoplūda, pēc viņa domām?

 12  0 atbildēt
Daudz neuzmanības kļūdas gramatikā, bet raksts tiešām interesants!
 11  0 atbildēt

+ no manis , uzzināju daudz interesanta .

Pat to ko , vēstures stundās nav mācīts.

 9  0 atbildēt

Raksts patika, bet mazliet mulsina, jo Nr 3. Gāja bojā 5620 cilvēki, padarot to par lielāko katastrofu uz jūras. 

Un tagad Nr 4 - Gāja bojā 9343 cilvēki, no kuriem ap 5000 bērnu. 

Vai nu es skaitīt neprotu vai 9tk ir vairāk par 5 tk... 

Enīvei, paldies par rakstu, cepums un plusiņš no manis

 7  0 atbildēt

"...par avārijas iemeslu kalpoja mašīnista straujā bremzēšana, lai izvairītos no sadursmes ar govi..." , bet bojā gāja ap 3000 pasažieru.   

 7  0 atbildēt

1.nezinaju pat.Toties abus pedejos ,8. un 9. labi atceros.

 7  0 atbildēt

Ufas dzelzceļa katastrofa ir ne tikailielākā Krievijā un PSRS, tā atzīta par pasaulēsmagākovilcienu nelaimi. Pēc man zināmā abi vilcieni 211Maskava-Adlera un 211Adlera-Maskava abi kavēja, ja vilcieni ietu laicīgi tā saucamais "krusts" būtu noticis citur. Fakts tomēr ir fakts, bet stacijas Ulu-Teļak dežurante tik tiešām zināja par gāzes noplūdi un tika brīdināts arī 211. mašīnists. Pēc sākotnējās versijas 211 mašīnists par gāzes noplūdi neko nezināja.

 6  0 atbildēt

Daudz līķīšu, viss kā man patīk, tāpēc - ķer plusu.

 7  1 atbildēt

kopsummā ir pazaudētas 51 atombumba.. lielākā puse pienākas tieši amerikāņiem..

 3  0 atbildēt

4. iet bojā gandrīz divtik cilvēku nekā 3.  

 3  0 atbildēt

Interesanti bija palasīt!+++

 3  0 atbildēt

  

 2  0 atbildēt

MV Wilhelm Gustloff nogrimšana ir lielākā kuģu katastrofa upuru skaita ziņā un tas tika nogremdēts ar nodomu to pilnībā iznīcināt, pavisam tika izšautas trīs torpēdas, bet ceturtā torpēda iesprūda. Ar šīm torpēdām pietika, lai kuģi nogremdētu un nonāvētu lielāko daļu tā pasažieru. Kā jau padomju armijai ierasts, viņi to darīja ar lielu lepnumu, izšautajām torpēdām dodot vārdus: "Par Padomju tautu", "Par Ļeņingradu", "Par Staļinu". Vēlāk, PSRS zemūdenes kapteinis, kurš deva pavēli izšaut torpēdas, tika apbalvots kā Padomju savienības varonis.

 2  0 atbildēt
Ja jau Vilgelm Gustloff ir avarija, tad kapec nav Luzitanijas (RMS Lusitania) Un Britanijas (HMS Britanic) katastrofu? Abi lainri gaja bija no zemudenes uz brukuma...
 2  0 atbildēt

kads visu laiku dzes ara manus postus, jo saku taisnibu.. zb

Seit arii.. Autors raksta takaa lielaakos negadijumus/tragedijas.

Bet te palasot, uzbruka ar zemudeni, soory ta nav tragedija bet kars, tad jau vareji pierakstiit pirmo un otro pasaules karu, kaa lielu tragediju wtf? autism alert?

 1  3 atbildēt