local-stats-pixel

Aviokatastrofa Rostovā pie Donas, Krievijā (19. marts) - Cits skatapunkts!10

Sveicināti lasītāji!

Šodien uzdūros interesantam rakstam kādā Krievijas saitā par šo tēmu, respektīvi aviokatastrofa Krievijā, Rostovā pie Donas 19. martā 2016. gadā.

Sāksim ar oficiālo verisiju - kā vēstīts, Apvienoto Arābu Emirātu aviokompānijas «FlyDubai» lidmašīna «Boeing737», kas bija ceļā no Dubaijas, nogāzās, sliktos laika apstākļos veicot nolaišanās manevru.

Ja tas ir tā, tad, protams, izsakām visdziļāko līdzjūtību visiem bojāgājušo tuviniekiem, draugiem un ceram, ka nekas tāds vairāk neatkārtosies.

-----

Tagad paskatīsimies no cita skatu punkta!

Sāksim ar to, šī aviokatastrofa notika 19. marta naktī ap plkst. 3:42.

Pirmais interesantais fakts ir tas, ka uz doto momentu ir viens oficiālais video, kurā ir redzamas šīs lidmašīnas pēdējās sekundes.

Interesanti šeit ir tas, ka šis video ir nevis "orģināls", bet gan PĀRFILMĒTS no monitora! Par to Jūs visai viegli varat pārliecināties, kad ielūkojaties video labajā augšējā stūrī. Manuprāt, šāda notikuma video publicēšanai varēja arī noziedot oriģinālu! Labi, tālāk - otrais interesantais fakts ir tāds, ka jūs redzat, ka lidmāšīna krīt pa neizteiktu diognāli no kreisās puses uz labo - tātad it kā sprādzienam vajadzētu notikt tajā apvidū, kur šī lidmašīna nokrīt, TAČU ja video palēnina pareizajā vietā, tad var redzēt, ka sprādziens notiek jau aiz lidmašīnas, tā teikt lidmasīna planē/krīt no kreisās puses uz labo, taču sprādziens notiek jau aiz lidmašīnas, teiksim paliek kreisajā pusē - To Jūs varat novērot video 5. / 6. sekundē uzmanīgi ieskatoties!

Otrais interesantais fakts ir tas, ka vietnē wikipedia.com raksts par šo aviokatastrofu bija jau pievienots plkst. 6.22 naktī. Tas sanāk nepilnas 2 stundas un 40 minūtes pēc avarijas. Un interesantākais ir tas, ka šajā laikā 6.22 tas tika uziets tur, tātad paliek jautājums paliek tāds - cikos tad īsti tika izveidots šis raksts? Tik operatīvi? Un ne jau nu kaut kāds šāds tāds raksts, bet gan ar pilnu informāciju cik gājuši bojā, kas gājis bojā un iemesli - neliekas interesanti? Kurš pa nakti neilgi pēc aviokatastrofas veidos rakstu, pirms vēl viss ir SKAIDRI zināms?? Reāli sakot, tas ir neiespējami tik ātri izveidot tik kvalitatīvu rakstu tik īsā laikā pēc aviokatastrofas.

Nu un treškārt, manuprāt, visvarīgākais fakts - Kur palika lidmašīnas atlūzas ???

Pievienotajos foto Jūs varat redzēt foto no notikuma vietas Rostovā. Nu sakiet kā ir - neizskatās, ka tur jebkad būdu nogāzusies lidmašīna. Jāņem arī vērā fakts, ka degviela tika "nolidota" riņķojot apkārt lidostai, tā kā nekas daudz no degvielas nebija palicis pāri, lai viss tā nodegtu un arī atcerieties, ka tā nakts bija apmākusies un lietaina, kā tas viss varēja sadegt?

Lai būtu labāk saprotams, tālāk seko vēl 2 fotogrāfijas ar attēliem no aviokatastrodas Kazaņā, kur lidmašīna krita no vairāk nekā 6km augstuma, ar daudz vairāk degvielu un lielāku ātrumu, taču skaidri redzams, ka ir palikušas daudz vairāk detaļas no lidmašīnas nekā aviokatastrofā Rostovā, kur lidmašīna krita no nieka ~ 1km augstuma un ar mazu ātrumu.

----

Šī skatapunkta versija norāda uz to, ka nekāda aviokatastrofa šeit nav bijusi, tas viss ir panākts ar butaforiju, stāstu un izdomu palīdzību, LAI NOSLĒPTU TO , KAS PATIESĪBĀ TUR NOTIKA!!

Kam Jūs ticēsiet, tas ir jūsu ziņā. Galvenais ir neticēt pirmajam , ko dzirdat!

Jauku dienu! :)

Reklāma

Oficiālais video, kurā ir redzams sīs avarējusas lidmasinas avārija un eksplozija.

48 5 10 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 10

0/2000

Nu patīk cilvēkiem sazvērestības, patīk. Tas viss aiz nezināsanas, bet vēlme zināt ir lielāka par par pieejamo informāciju. Tad nu rodas dažādas sazvērestības...

1. FZ981 nenogāzās veicot nosēsanās manevru, bet gan veicot go-around pēc missed apporach. T.i. veica uzlidojumu uz drosu augstumu ar pilnu jaudu pēc nestabilas skrejceļa pielidosanas.

2. Video redzamais Boeing krīt ar lielu pitch down angle ar purnu pa prieksu, tas nozīmē, ka spārni zemei pieskaras vēlāk kā fizelāžas prieksgals, līdz ar to arī eksplozija notiek vēlāk.

3.Lidmasīnai uz klāja bija degviela 8.5h lidojumam. Ar visu 2h holdingu(rinķosanu kamēr uzlabojas laikapstākļi), lidmasīna līdz avārijas brīdim gaisā bija pavadījusi 6.02h. Respekrīvi- bākās atradās degviela vēl vismaz 2.5h ilgam lidojumam, kas izskaidro degsanu.

4. Kazaņā Boeings nokrita no 700m, nevis 6km, arī ar pilnu jaudu, pēc go-around izpildes ieejot stall stāvoklī, pilotu neprofesionalitātes dēļ. (Go-around nav vienkārsa stūres pievilksana uz sevi, un uzlidosana, ir aktīvi jāmonitorē pitch angle un ātrums. Ja pitch angle ir pārāk liels, tad krīt ātrums un spārni zaudē cēlējspēku). 

Un vēl! Kazaņā Boeing nokrita uz mīkstas zemes, bet Rostovā lielāko tiesu uz cieta skrejceļa. Par spīti tam arī Kazaņas variantā no lidaparāta nekas daudz pāri nepalika.... http://avherald.com/img/tatarstan_b735_vq-bbn_kazan_131117_8.jpg

Pēc tādiem high speed impact crash'iem nekad nekas pāri nepaliek. Piemēram te- West Atlantic Sweden Bombardier CRJ200 nokrita no 10km augstuma, pāri palika dziļa bedre, piepildīta ar degvielu.... http://avherald.com/img/west_atlantic_Sweden_crj2_se-dux_160108_1.jpg

Neesmu izmeklētājs, un netaisos uzstāt uz savu variantu pirms oficiālie izmeklētāji ir pabeigusi izmeklēsanu!

Taču mans variants ir tāds, ka veicot go-around piloti nepietiekami bija monitorējusi pitch up angle, un ievedusi lidmasīnu stallā. Arī divu stundu holdings 15000 pēdu  augstumā, laikapstākļiem esot ideāliem, lai veidotos apledojums, ir devis savu artavu... Vēl ņemot vērā to, ka B737-800 uz horizontālā stabilizatora nav pretapledosanas sistēmas, uz tā varēja rasties apledojums, un go-around laikā horizontālā stabilizatora performance varēja tikt krietni ierobežota.  

P.S. Datoram nestrādā burts sh, tādēļ visur ir parastais s...

7 0 atbildēt

Man liekas, ka iesaistīts ir Iluminati, jo sprādziena zonā, video redzamie koku zari izveidoja trijstūrveida ēnu, kuru pastiprināja "Chemtrails" ķimikālijas, kuras tika izgaismotas no Mēness tumšās puses nākušās gaismas neredzamās frekvences.

7 0 atbildēt

Pirmkārt,vai tu zini ātrumu ar kādu nokrita lidmašīna? Ātrums un trieciens var paveikt visu bez uguns

Otrais vai savā pētījumā ņemi vērā starpību starp laika zonām utt. Par wikipēdiju-grūti teikt tur ir mainīts last modified datums ,kas ir jau šodienā,taču vai ,tavuprāt,nepastāv iespēja modificēt ievietošanas laiku,tā lai sanāktu,ka Wiki ir superoperatīva.

Un pat ja pieņēmam ,ka tas viss bija fake,tu izteicies,ka to izdarīja lai slēptu kaut ko.Ko tad varēja slēpt?

1 0 atbildēt

Pieļauju iespēju, ka Pitot tubes varbūt bija aizsalušas un viņi instrumentu panelī saņēma nepareizus ātruma rādījumus un centās nobremzēt gaisā ceļot purnu uz augšu līdz ar to lidmašīna sāka krist lejā (stall) un piloti tik mazā augstumā tur vairs nevarēja neko izdarīt (recover from  stall), bet nu tas ir mans viedoklis no video redzētā kā lidmašīna krīt lejā, jāgaida pāris gadi līdz oficiālam slēdzienam un tad jau skaidri un gaiši zināsim kas un kā tur bija, nevajag te celt visādas sazvērestības teorijas.

0 0 atbildēt

https://www.youtube.com/watch?v=ifJ9osyLRqQ

Te no cita lenķa redzama iekrishana stall'ā...

0 0 atbildēt

Manuprāt, nav jāmeklē tādi sīkumiņi, lai pateiktu cik "nejauši" šī lidmašīna avarēja. Secinājumus izdarīju tikko kā uzzināju: izlido no AAE ar 44 Krievijas pilsoņiem un avarē Krievijā... 

Ir grūti spriest cik objektīva ir dotā informācija par avārijas detaļām, šajā gadījumā neiet runa par nekādām sazvērestības teorijām, tas vienkārši ir terorisms-karš, sauciet kā gribat. 

0 0 atbildēt