local-stats-pixel

10 mīti par bagātību.1

Pirmais mīts

Bagāti cilvēki pelna naudu tikpat viegli, kā tērē to.



Šis apgalvojums - tālu no taisnības. Lai nopelnīt bagātību, ir vajadzīgi daudzi darba un atdeves gadi savam biznesam. Tādēļ, bagātais lielākoties nosvērs visus «par un pret», iekams veikt pirkumu.



Otrais mīts

Nauda, dod iespēju atbrīvoties no «parasto mirstīgo» problēmām.



Nešaubīgi, daudziem turīgiem cilvēkiem ir dzīves veids, kas ļauj tiem demonstrēt savus kapitālus. Pētījumi rāda, ka nodrošināti patērētāji par galveno greznumlietās uzskata to kvalitāti, ne cenu. No citas puses, bankas rēķina ciparu daudzums neatbrīvo no tādas problēmas kā gādība pār vecākiem vai bērnu audzināšana, tā pati problēma ar kuru saskaras arī «parastie» ļaudis.



Trešais mīts

Bagāts cilvēks, izvēlas lietu pēc cenas, ne brenda



Ticiet, oligarhi un magnāti, spējīgi izstāstīt par to vai citu brendu dažādībām, brīžiem labāk nekā ļaudis, kas to pārdod, un viegli noformulē «greznības pazīmes» pērkamajai lietai.



Ceturtais mīts

Greznumlietas bagātniekiem ir populārāki, nekā «luxe» pakalpojumi



Kā rāda tirgus pētījumi, daudzi brendu ražotāji, lai palikt konkurēt spējīgi, piedāvā servisu pakalpojumus. Un patiešām, «luxe» pakalpojumi arvien vairāk izspiež no tirgus greznumlietas. Dārglietas, pulksteņi, apģērbs, jau nevar konkurēt ar medicīniskā darbinieka, personīgā sekretāra vai aukles pakalpojumiem.



Piektais mīts

Patēriņa pieprasījuma pētījumos piedalās tikai «parastie» pircēji



Īstenībā, ja brends pelnīs uzticību, tad starp bagātiem pircējiem viņš atradīs labu augsni patēriņa pieprasījuma pētījumu veikšanai. Kontakta ar klientu neesamības gadījumā- brends ir nolemts uz izgāšanos.



Sestais mīts

Miljonāri neiepērkas internetā



Turīgs cilvēks - tas ir aizņemts cilvēks, kurš bieži izjūt laika deficītu. Pētījumi rāda, online pirkumus regulāri veic daudzi bagāti patērētāji



Septītais mīts

Bagātnieku neinteresē dažādi patēriņa reitingi un apskati



Luxury Institute pētījumi atspēko šo apgalvojumu. Lai atvieglinātu savu izvēli, vairāk kā 80 % turīgu pircēju pirkuma izvēlei ieklausās pie ekspertu uzskatiem.



Astotais mīts

Greznības pārdevēji ir orientēti tikai uz pašiem bagātākajiem pircējiem



Pēc pētījumu datiem, brends, kas uzskata par klientu patērētāju ar ienākumu no 100 miljoniem, ne visai ir ienesīgs. Patērētāji ar 2 reizes mazāku ienākumu atnes kompānijām nesalīdzināmi lielākas dividendes



Devītais mīts

Bagāti patērētāji nedod rekomendācijas



Šeit situācija ir pilnībā pretēja - nodrošināti un ļoti nodrošināti patērētāji rekomendē autoritatīvu brendu savai ģimenei un draugiem, un tā ir labākā reklāmas kampaņa.



Desmitais mīts

Turīgi patērētāji bieži maina brendus.



Pētījumi rāda, ka turīgi klienti - vieni no pašiem uzticīgākajiem klientiem. Tieši tādēļ, panākumi brendam nodrošina princips - klientam vajag būt apmierinātam par visu, līdz pat niekiem, jo, taču tieši šie nieki rada reputāciju.

44 9 1 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 1

0/2000

domaju,ka miti ir diezgan jeeli. nezinaju, ka kads vispar ta doma..

0 0 atbildēt