Pirmais mīts
Bagāti cilvēki pelna naudu tikpat viegli, kā tērē to.
Šis apgalvojums - tālu no taisnības. Lai nopelnīt bagātību, ir vajadzīgi daudzi darba un atdeves gadi savam biznesam. Tādēļ, bagātais lielākoties nosvērs visus «par un pret», iekams veikt pirkumu.
Otrais mīts
Nauda, dod iespēju atbrīvoties no «parasto mirstīgo» problēmām.
Nešaubīgi, daudziem turīgiem cilvēkiem ir dzīves veids, kas ļauj tiem demonstrēt savus kapitālus. Pētījumi rāda, ka nodrošināti patērētāji par galveno greznumlietās uzskata to kvalitāti, ne cenu. No citas puses, bankas rēķina ciparu daudzums neatbrīvo no tādas problēmas kā gādība pār vecākiem vai bērnu audzināšana, tā pati problēma ar kuru saskaras arī «parastie» ļaudis.
Trešais mīts
Bagāts cilvēks, izvēlas lietu pēc cenas, ne brenda
Ticiet, oligarhi un magnāti, spējīgi izstāstīt par to vai citu brendu dažādībām, brīžiem labāk nekā ļaudis, kas to pārdod, un viegli noformulē «greznības pazīmes» pērkamajai lietai.
Ceturtais mīts
Greznumlietas bagātniekiem ir populārāki, nekā «luxe» pakalpojumi
Kā rāda tirgus pētījumi, daudzi brendu ražotāji, lai palikt konkurēt spējīgi, piedāvā servisu pakalpojumus. Un patiešām, «luxe» pakalpojumi arvien vairāk izspiež no tirgus greznumlietas. Dārglietas, pulksteņi, apģērbs, jau nevar konkurēt ar medicīniskā darbinieka, personīgā sekretāra vai aukles pakalpojumiem.
Piektais mīts
Patēriņa pieprasījuma pētījumos piedalās tikai «parastie» pircēji
Īstenībā, ja brends pelnīs uzticību, tad starp bagātiem pircējiem viņš atradīs labu augsni patēriņa pieprasījuma pētījumu veikšanai. Kontakta ar klientu neesamības gadījumā- brends ir nolemts uz izgāšanos.
Sestais mīts
Miljonāri neiepērkas internetā
Turīgs cilvēks - tas ir aizņemts cilvēks, kurš bieži izjūt laika deficītu. Pētījumi rāda, online pirkumus regulāri veic daudzi bagāti patērētāji
Septītais mīts
Bagātnieku neinteresē dažādi patēriņa reitingi un apskati
Luxury Institute pētījumi atspēko šo apgalvojumu. Lai atvieglinātu savu izvēli, vairāk kā 80 % turīgu pircēju pirkuma izvēlei ieklausās pie ekspertu uzskatiem.
Astotais mīts
Greznības pārdevēji ir orientēti tikai uz pašiem bagātākajiem pircējiem
Pēc pētījumu datiem, brends, kas uzskata par klientu patērētāju ar ienākumu no 100 miljoniem, ne visai ir ienesīgs. Patērētāji ar 2 reizes mazāku ienākumu atnes kompānijām nesalīdzināmi lielākas dividendes
Devītais mīts
Bagāti patērētāji nedod rekomendācijas
Šeit situācija ir pilnībā pretēja - nodrošināti un ļoti nodrošināti patērētāji rekomendē autoritatīvu brendu savai ģimenei un draugiem, un tā ir labākā reklāmas kampaņa.
Desmitais mīts
Turīgi patērētāji bieži maina brendus.
Pētījumi rāda, ka turīgi klienti - vieni no pašiem uzticīgākajiem klientiem. Tieši tādēļ, panākumi brendam nodrošina princips - klientam vajag būt apmierinātam par visu, līdz pat niekiem, jo, taču tieši šie nieki rada reputāciju.
10 mīti par bagātību.1
44
9