MH370. Malaysian Airlines reiss 370 pazuda 2014.gada 8.martā, lidojumā no Kualalumpuras, Malaizijā uz Pekinu, Ķīnā. Kopumā 227 pasažieri un 12 apkalpes locekļi bija uz Boeing 777 klāja, un dārgākā meklēšanas operācija aviācijas vēsturē nespēja rast atbildes uz jautājumiem, kas tad īsti ar šo lidmašīnu notika un kur tā ir. Daži nelieli spārnu fragmenti kopš tā laika ir tikuši izskaloti dažādās salās, kā arī bojāts portfelis, kas domājams ir saistīts ar pazudušo lidmašīnu. Tomēr līdz šim brīdim lidmašīna nav atrasta, un tās avārijas cēlonis joprojām nav zināms. Verbāla komunikācija ar abiem lidmašīnas pieredzējušajiem pilotiem pārtrūka 1:19 naktī, 1:21 pārstāja darboties lidmašīnas transponderis. Transponderis ļauj gaisa satiksmes kontrolei izsekot lidmašīnu radaru ekrānos. Lidmašīnai joprojām tika sekots ar armijas radaru, tā veica vairākus straujus pagriezienus pa labi, tad pa kreisi un bieži mainīja augstumu. Pēdējais statusa atjauninājums no lidmašīnas tika saņemts 8:10, 2 stundas pēc tam, kad lidmašīnai jau vajadzēja nolaisties Pekinā. Šī bija pēdējā komunikācija, kas saņemta no MH370, pirms tā, kā tiek uzskatīts, lielā ātrumā avarēja kaut kur Indijas okeānā.
Ir vērts atcerēties, ka, ja šķiet pārsteidzoši, ka ar mūsdienu tehnoloģijām kaut kas tik liels var pazust, tad varbūt mūsdienu tehnoloģijas ir tās, kas to slēpj.