Starp šiem ierakstiem ir on-line nodarbības, terapijas seansi, mazā biznesa partneru tikšanās kā arī vienkārši personīgi zvani starp radiem, paziņām un draugiem. Šajos video var atrast lietotāju personas datus un arī kaut kādu informāciju par biznesa iekšējām lietām, atskaites un ne tikai. Šie visi video bija ierakstīti ar Zoom un glabājās “mākonī” bez jebkādas paroles, kur nu vēl šifrēšanas.
Vērts atgādināt, ka Zoom aplikācija pēc noklusējuma iestatījumiem video ierakstus neveic… jeb precīzāk - nevajadzētu veikt. Var jau būt, ka visi šie video bija ierakstīti pēc lietotāju vēlmes, bet lūk brīvā piekļuvē šiem datiem noteikti nevajadzēja nokļūt.
Lai labāk novērtētu problēmas apmērus, atgādināšu, ka serviss Zoom pagājušā mēnesī pārsniedza 200 000 000 ikdienas lietotāju skaitu, salīdzinot ar ~ 10 000 000 decembrī. Šajā gadījumā aplikācijas popularitāte ir pateicoties gobālai karantīnai, kura noteikta koronavīrusa dēļ. Šī aplikācija tiek aktīvi izmantota mācībās un to augsti novērtē mazie uzņēmumi.