local-stats-pixel fb-conv-api

«Wish» pērles no «Facebook» reklāmām24

532 3

Ja ikdienā izmanto sociālo tīklu «Facebook», tad noteikti esi pazīstams ar internetveikala «Wish» reklāmām, jo šķiet, ka viņu mērķauditorija ir jebkas, kam ir pieeja internetam un aktīvs «Facebook» profils.

Šodien, kā jau parasti, atvēru savu «Facebook» profilu un skatījos, ko tad mani draugi un nedraugi ir publicējuši. Pēc kārtējās nesmieklīgās memītes par attiecībām uzpeldēja kārtējā «Wish» reklāma. Pēc vistīrākās mārketinga loģikas sanāk, ka produkti, kurus man rāda, ir piemēroti tieši man. Nu vismaz tā tam būtu jābūt. Vai ne? Tomēr man ir aizdomas, ka «Wish» mārketingā sēž ome, kura tikai spiež «tālāk» un neko neskatās. Kāpēc man tā liekas? Skaties zemāk!

P.S. Šie visi ir manis taisīti ekrānšaviņi manā privātajā «Facebook» profilā.

532 3 24 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv