1. "Viva Aerobus" – Meksika
Viva Aerobus ieņem neapskaužamo pirmo vietu kā sliktākā aviokompānija pasaulē 2024. gadā. Bieži ceļotāji bieži sūdzas par šaurām sēdvietām, slēptām maksām un sliktu klientu apkalpošanu. Aviokompānija ir izpelnījusies reputāciju tās nepārredzamības dēļ, pasažieriem ziņojot par pārsteiguma maksu par visu, sākot no rokas bagāžas līdz sēdvietu izvēlei.
Lidojumu aizkavēšanās ir izplatīta parādība, un klientu atbalsts bieži vien nereaģē, atstājot ceļotājus bez skaidras saziņas vai palīdzības. Viva Aerobus ir arī saskārusies ar kritiku par pieredzi lidojumu laikā, jo tiek ziņots par neērtām sēdvietām un pamata ērtību trūkumu, padarot to par aviokompāniju, no kuras, ja iespējams, izvairīties.
2. "Ryanair" – Īrija
Ryanair ir bēdīgi slavena ar savu vienkāršu pieeju, un, lai gan tas var būt budžeta risinājums, pasažieriem bieži šķiet, ka viņi saņem mazāk, nekā viņi maksā. Aviokompānijai ir garš sūdzību saraksts, tostarp slikta klientu apkalpošana, ierobežojoša bagāžas politika un neērti sēdekļi ar minimālu vietu kājām.
Slēptās maksas ir Ryanair raksturīga iezīme, jo pasažieriem bieži ir jāmaksā papildus par tādiem pamatpakalpojumiem kā iekāpšanas karšu drukāšana vai standarta izmēra rokas bagāžas līdznešana. Neskatoties uz lētu biļešu piedāvājumu, kopējā pieredze nebūt nav patīkama, padarot Ryanair par pastāvīgu pretendentu sliktāko aviokompāniju sarakstā.
3. "Spirit Airlines" – ASV
Spirit Airlines ir ieguvis savu vārdu kā viens no vismazāk populārākajiem pārvadātājiem Amerikas Savienotajās Valstīs. Spirit, kas pazīstams ar savu īpaši zemo izmaksu modeli, kompensē, iekasējot papildu maksu par gandrīz visu, tostarp sēdekļa izvēli, rokas bagāžu un pat ūdeni uz klāja. Pasažieri bieži sūdzas par aviokompānijas neērtajiem sēdekļiem, vietas trūkumu kājām un vispārēju sliktu klientu apkalpošanu.
Kavēšanās un lidojumu atcelšana nav nekas neparasts, un saziņa ar aviokompāniju šo notikumu laikā bieži vien atstāj ceļotājus neapmierinātus un bez atbildēm. Spirit koncentrēšanās uz zemajām cenām ir uz komforta un ērtības rēķina, liekot daudziem pasažieriem vēlēties, lai viņi būtu izvēlējušies citu aviokompāniju.