7

 173  1

Uz 1930-tajiem gadiem smēķēšana bija plaši izplatīts paradums. Amerikā smēķēja visas sociālās klases un profesijas. Pat daudzi ārsti smēķēja.

Cigarešu kompānijas reklamēja to kā veidu būt laimīgiem un veselīgiem. Tāpat cigaretes nomierināja nervus un palīdzēja gremošanai.

Tomēr ar laiku pieauga uztraukums par cigarešu negatīvo ietekmi uz veselību. Cerot iedrošināt patērētājus, ka smēķēšana ir droša, daudzas tabakas kompānijas izveidoja reklāmas ar ārstiem vai ar liecībām, apgavojot, ka ārsti iesaka tieši šo brendu. Ārsti uz to laiku tika uzskatīti par uzticamiem un respektabliem. Ārstu iesaistīšana reklāmās radīja iespaidu, ka cigaretes nerada lielus draudus veselībai un piešķīra tabakas kompānijām zināmu ticamību.

Sākot ar 1930-tajiem gadiem līdz pat 1950-tajiem tabakas reklamēšanas stratēģija palika šāda. Medicīnas autoritātes apgalvoja, ka tas ir droši, daudzi no brendiem tika reklamēti kā labāki par konkurentiem balstoties uz zinātnisko pētījumu rezultātiem un ķīmiskajām analīzēm. Ārstu izmantošana reklāmās turpinājās līdz pagājušā gadsimta vidum, kad pētījumi sāka atklāt cigarešu kaitīgo ietekmi uz veselību.

šeit būs daži lieliski piemēri cigarešu reklāmām ar ārstiem un "zinātnisko" pētījumu rezultātiem.

Komentāri 7

0/2000

Cigarešu ražotāji, visdrīzāk, skaidri zināja, ka šī kampaņa ir skaidri meli - tomēr to darīja, meloja reklāmā.

Jautājums: cik daudz, cik nekaunīgi un kur melo reklāmās šodien?

Vai aicinājumi piedalīties vēlēšanās arī nav viena milzīga melu kampaņa?

 11  0 atbildēt

Vēl pirms dažiem gadsimtiem tabakas dūmus ar plēšu palīdzību pūta slimajam dirsā ,būdami pilnīgi pārliecināti par to ārstniecisko iedarbību un veidu..

iedomājies ,tu aizej pie zobārsta ,bet šis tev dirsā iepūš tabakas dūmus un iekasē eirorubuļus))DD

 9  0 atbildēt
Latviešu meičas lūdzu nepīpējiet! Lai jums dzimst spēcīgi un veseli bērniņi.
 2  0 atbildēt

Daudz būs jaunumu par vegānismu, pārtikas piedevām, vitamīniem, pārspīlētu ūdens uzņemšanu, pārspīlētu salātu diētu, cilvēku iedalīšanu gaļēdājos un vegānos (pilnīgs analfabētisms bioloģijā un sugu iedalījumā vai apzināta manipulācija)…

CO2 kā kaitīgs atmosfēras piesārņojums

Jau vairs neizmanto biedēkli "globālā sasilšana"

Būs tik smieklīgi skatīties mūsdienu "noderīgo ldiotu" saukļus un plakātus, jo nākotnē būs tieši tādi paši, bet tam laikam moderni un varbūt pat pretēji šīm brīdim 

 2  0 atbildēt

  

 0  0 atbildēt
Tāpat mūsdienu reklāmas un apgalvojumi kas tiek stūķēti caur mēdijiem mūsu galvās nākotnē liks rūgti pasmīnēt cik maldinoši bija... Galvenais dzīvojiet ar prieku savu dzīvi! 😃
 0  0 atbildēt