Uz 1930-tajiem gadiem smēķēšana bija plaši izplatīts paradums. Amerikā smēķēja visas sociālās klases un profesijas. Pat daudzi ārsti smēķēja.
Cigarešu kompānijas reklamēja to kā veidu būt laimīgiem un veselīgiem. Tāpat cigaretes nomierināja nervus un palīdzēja gremošanai.
Tomēr ar laiku pieauga uztraukums par cigarešu negatīvo ietekmi uz veselību. Cerot iedrošināt patērētājus, ka smēķēšana ir droša, daudzas tabakas kompānijas izveidoja reklāmas ar ārstiem vai ar liecībām, apgavojot, ka ārsti iesaka tieši šo brendu. Ārsti uz to laiku tika uzskatīti par uzticamiem un respektabliem. Ārstu iesaistīšana reklāmās radīja iespaidu, ka cigaretes nerada lielus draudus veselībai un piešķīra tabakas kompānijām zināmu ticamību.
Sākot ar 1930-tajiem gadiem līdz pat 1950-tajiem tabakas reklamēšanas stratēģija palika šāda. Medicīnas autoritātes apgalvoja, ka tas ir droši, daudzi no brendiem tika reklamēti kā labāki par konkurentiem balstoties uz zinātnisko pētījumu rezultātiem un ķīmiskajām analīzēm. Ārstu izmantošana reklāmās turpinājās līdz pagājušā gadsimta vidum, kad pētījumi sāka atklāt cigarešu kaitīgo ietekmi uz veselību.
šeit būs daži lieliski piemēri cigarešu reklāmām ar ārstiem un "zinātnisko" pētījumu rezultātiem.