Tās ir pārsteidzošas ziņas, kurām paredzēts šokēt, pārsteigt un izklaidēt pasauli. ...bet lasiet tālāk, ja gribat uzzināt par ārpuszemes dīleru centieniem apmiglot Zemes prātus.
Tās ir pārsteidzošas ziņas, kurām paredzēts šokēt, pārsteigt un izklaidēt pasauli. ...bet lasiet tālāk, ja gribat uzzināt par ārpuszemes dīleru centieniem apmiglot Zemes prātus.
Foto: Pixabay
Diemžēl šis stāsts būs par ko citu. Ja tu šito lasi, tad tev būs interesanti uzzināt par pētījumu, kas pētīja klikošanas un šērošanas paradumus sociālajos mēdijos, vai lasītāji lasa (vai nelasa) rakstus un tikai tad ar tiem dalās. Pētījumu veica New York Times grupa, kas vēlējās labāk saprast psiholoģiju, kas liek cilvēkiem dalīties ar rakstiem sociālajos tīklos. Vienkārši aptaujājot cilvēkus gandrīz puse atbildēja, ka viņi dalās ar rakstiem, lai informētu un "bagātinātu" cilvēkus sev apkārt. 68 % atzinās, ka dalās ar informāciju, kas atbilst viņu radītajam tēlam. Kā viens no dalībniekiem atbildēja, tad "Es cenšos dalīties tikai ar tādu informāciju, kas atbilst manam tēlam: domājošs, pamatots, jauks, ieinteresēts un kaislīgs par noteiktām lietām"
Neticat, ka tā ir taisnība? Nacionālais Publiskais radio 2014. g. 1. aprīlī dalījās savā FB lapā ar rakstu "Why Doesn't America Read Anymore?" Pēc tam viņi novēroja cik lietotāji "laikos" un dalīsies ar šo rakstu, vai pat dalīsies domās par šo rakstu, balstoties tikai uz virsrakstu. Patiesība? Ja vien lasītāji atvērtu to rakstu tad ieraudzītu, ka tur nekā nav.
Forbes ieinteresējās par šo fenomenu un viņi uzrakstīja savu "rakstu" ar nosaukumu "59 Percent Of You Will Share This Article Without Even Reading It" Pat gadījumā ar rakstu, kas tik skaidri norāda raksta mērķi, bija daudz sekotāju, kas atbildēja uz virsrakstā pausto apgalvojumu, bet neatvēra rakstu.
Diskusijā par virsraksta svarīgumu raksta autors Džeisons Demers apgalvoja, ka "Vai nu tu esi dusmīgs vai arī pārsteigts par šī mūsdienu sociālā satura fenomenu, tas pastāv, un tev vajag rīkoties, lai tam piemērotos. Raksta saturs joprojām ir svarīgs, bet mūsdienās virsraksti ir īstie ziņu karaļi. Bez lieliska virsraksta tev nav izredžu sasniegt nozīmīgu "šēru" daudzumu un ievērojamību, tāpēc vajag pievērst uzmanību nopulējot katru vārdu līdz perfektumam."
Ieinteresējoties, vai šis attiecas uz dažādiem sociālajiem mēdijiem, Kolumbijas universitātes datorzinātnieku grupa un Francijas Nacionālais institūts veica 2,8 miljonu tiešsaistes ziņu rakstu analīzi, ar kuriem lietotāji bija dalījušies Twitter. Rezultāti parādīja, ka līdz pat 59 % no visiem linkiem, ar kuriem lietotāji dalās, paliek neatvērti.
Pētījuma līdzautors Arno Legū paskaidroja, ka "Cilvēki ir drīzāk gatavi dalīties ar rakstu nekā to izlasīt. Tas ir tipisks mūsdienu informācijas patēriņš. Cilvēki veido viedokli balstoties uz kopsavilkumu, vai kopsavilkumu no kopsavilkumiem, bez vēlēšanās iedziļināties."
Ja tu esi viens no izglītotajiem un motivētajiem cilvēkiem, kas atver rakstu un to izlasa - Apsveicu! Lai arī virsraksts ir maldinošs, tas ilustrē ļoti nopietnu pārmaiņu mūsu paradumos. Tagad tu vari pats dalīties ar rakstu, lai redzētu kurš uzsāks diskusiju par NASA nostāju marihuānas ģēnētikas jautājumos.
Izlasot virsrakstu jau sapratu, ka raksts būs 100 %FAKE. Pirmkārt jau tāpēc, ka NASA nenodarbojas ar DNS pētīšanu, otrkārt - mums uz Zemes nav citplanētiešu DNS references materiāla, tātad tādu pētījumu nemaz nav iespējams veikt. Rakstu atvēru principā lai izlasītu pēdējo rindkopu un izlasītu komentārus. Žēl to cilvēku, kas pat nedaudz noticēja šim virsrakstam...
Pat pēc visiem pētījumiem negribu ticēt. Lūdzu saspiežiet man "+" tie, kas lasa visu rakstu un "-" tie kuri dalās ar virsrakstiem.
NASA bieži vien izdara senasacionālus atklājumus ,ka viņiem katastrofāli trūkst nauda senasacionālu atklājumu veikšanai .