Idealoģizēta izglītība un smadzeņu skalošana
Pasaules izglītības sistēmās pilnīgi droši ir iekļauta ideoloģija un tas neiztrūkst Rietumos, kur jauniešiem liek domāt atbilstoši globālās elites normām, tajā pašā laikā atstājot iespaidu, ka tās domas un lēmumi ir viņu paši. Tas tiek panākts ar viltību, ka alternatīvas nepiedāvā un tās pat nerāda. Jaunieši domā, ka ir lietas kursā par visu, jo tajos infomācijas avotos, kas viņiem ir padarīti pieejami, nav iekļautas alternatīvas. Tā ir virzīta izglītotība un izglītība.Var novilkt paralēles ar mēdijiem - ja ir viens dzelžainu patiesību izplatošs galvenais mēdijs un apspiesta vai neesoša alternatīva, tad liela daļa cilvēku smeļas ziņas tikai no viegli pieejamā informācijas avota un tam tic, nezinot, ka par to pašu lietu kaut kur runā pavisama ko citu, citā tonī un balstoties uz citiem avotiem.
Pat paši izglītotākie cilvēki pauž uzskatu, ka āfrikāņi un musulmaņi viegli iemācīsies igauņu valodu, sāks ar prieku strādāt un būs uzticami pilsoņi - lai gan Rietumeiropā ir papilnam piemēru pretējai pieredzei. Vislabākais piemērs tam ir Evelina Voigema, izglītota aktrise, kas izpildīja savu monologu par briesmoņiem skapī, vai precīzāk par to neesamību tieši pirms ļoti asiņaina teroruzbrukuma. Tas parāda, ka cilvēkam trūkst spējas analizēt, ir tikai emociju pārpilnība. Vai cilvēki patiešām nav spējīgi paši loģiski domāt? Ja tā nav ideoloģijai atbilstoša smadzeņu skalošana, kas slavē oficiālo politiku, tad kas tas ir? Turklāt ievērojiet, ka tie paši cilvēki nekad neatzīs, ka viņiem ir izskalotas smadzenes, viņu skatījumā tādi ir visi pārējie. Ar patiesu ticību viņi izplata mītus, ka nacionālistu vadītas valstis kļūst vientuļas - mūsdienu pasaulē tāda gan ir tikai viena valsts un tā ir Ziemeļkoreja, visas pārējās vairāk vai mazāk komunicē viena ar otru. Turklāt rēķināšanās ar savām interesēm un neliela nošķirtība no citiem nav nekāda traģēdija, bet gan ļauj izvairīties no nelaimēm, kas rodas esot kopā.
Patiesība daudzskaitlīgi diplomi nenozīmē plašu interešu loku un pareizu domāšanu, viss ir atkarīgs no audzināšanas. Ja cilvēkiem jau no bērnības māca, ka tam mammas-tēta vietā var būt divi viena dzimuma vecāki, tad izglītots jaunietis var arī nesaprast, ka kopā der tikai štoks ar vāverīti (atvainojos par vārdu lietojumu), nevis štoks ar štoku, kas ir nenormāli. Ja ģimenē tēvs un māte bērniem ir mācījuši patiesas vērtības, tad arī ar pamatizglītību jaunietim ir skaidrs, ka zēnam ir pareizi rokās turēt meiteni, nevis citu zēnu. Pareiza audzināšana ar jebkādu izglītību jaunietim ļauj saprast, cik labi ir runāt dzimtajā valodā, nevis uzskatīt agļu valodu par vienīgo pareizo saziņas līdzekli. Pareiza audzināšana neatstāj bērnu bez saknēm, dzimtenes vai valodas, līdzīgi kā tas ASV lidzīgās migrantu sabiedrības notiek. Var būt gandrīz 100% drošs, ka no tuksneša nākušais sīrietis jutīsies labi Manhetenā, bet dzimtenes ieraudzīšana kaut vai sapnī izraisa neizskaidrojamu vai nepārvaramu frustāciju.