Daudziem populārajiem logotipiem, kurus mēs redzam gandrīz katru dienu, ir interesanta izcelsme. Dažos logotipos var redzēt kodētus ziņojumus un simbolus, ko dizaineri ir radījuši īpaši, lai piesaistītu lielāku uzmanību slaveniem zīmoliem.
Apslēpti stāsti logotipos, kurus redzam katru dienu9
Anga un "Amazon" lietotnes logotips
Neskatoties uz to atšķirīgo izcelsmi un mērķiem, Anga un Amazon lietotnes ikonai ir dažas virspusējas līdzības, ne tikai zilā bultiņa un smaida formas. Abi izmanto pārsvarā oranžu vai dzeltenbrūnu krāsu paleti un izmanto minimālistisku dizainu ar tīrām līnijām. Varoņa noapaļotā galvas forma ir nedaudz atspoguļota lietotnes ikonas noapaļotajā kvadrātveida formā. Abiem ir atšķirīgas zīmes, kas ir labi redzamas to dizaina augšējā daļā, kas kalpo kā atpazīstamas identifikācijas pazīmes.
Šis vīrietis patiesībā ir Frenks Brauns
Tvaicēto rīsu un citu pārtikas produktu zīmols parādījās Amerikas tirgū 1943. gadā. Kopš 1946. gada uzņēmuma logotipā ir iekļauta vecāka gadagājuma melna vīrieša fotogrāfija ar tauriņu. Vienā stāstā teikts, ka prototips ir Frenks Brauns, Čikāgas maître d’hôtel.
Uzņēmuma īpašnieki ieraudzīja viņu Čikāgas viesnīcā un samaksāja par tiesībām izmantot viņa seju kā viņu preču zīmi
Tesla logo
Tesla logotipam, kas izskatās kā gluds “T”, varētu būt negaidīti iedvesmas avoti. Daži cilvēki domā, ka tas izskatās pēc spirāles, mazas, T formas ierīces, ko izmanto dzimstības kontrolei. Logotipa forma ar taisnu līniju un šķērsstieni ir līdzīga IUD dizainam. Citi uzskata, ka logotips izskatās kā kaķa deguns ar noapaļotu augšdaļu un līnijām, kas atgādina kaķa nāsis. Šie salīdzinājumi parāda, kā cilvēki var saskatīt pazīstamas formas vienkāršā dizainā, padarot Tesla logotipu vēl interesantāku.
Konfekte nosaukumā
Ja jūs esat to varējuši ieraudzīt, tad esat ļoti acīgi, bet, ja nav izdevies, tad tad, kad to īpaši izceļ, vairs nevar neredzēt.
Slavenā glezna modes zīmola logotipā
1973. gadā Quiksilver dibinātāji Alans Grīns un Džons Lovs izveidoja savu logotipu, iedvesmojoties no japāņu gleznotāja Hokusai kokgriezuma "Lielais vilnis pie Kanagavas".
Tam vajadzētu tevi hipnotizēt
"Versace" logotipu 1987. gadā izveidoja Džanni Versače. "Versace" iedvesmojusies no Medūzas Rondanini skulptūras, kas parāda, kā Medūza kļuva skaista.
Versace izvēlējās Medūzu par logotipu, jo viņa lika cilvēkiem viņā iemīlēties. Viņš cerēja, ka tas liks cilvēkiem iemīlēt zīmola ražotos apģērbus un apavus.
Feja, nevis krītoša zvaigzne
"Walt Disney Pictures" logotips parādās vairuma Disneja filmu sākumā. Gandrīz katrā filmā jūs varat redzēt pasaku pili no "Sleeping Beauty and Cinderella". To iedvesmojusi Neišvānšteinas pils netālu no Fisenes, Vācijā. Tā piederēja Ludvigam II no Bavārijas.
Tā nav krītoša zvaigzne, kas rada dzirksteles, tā ir Zvārgulīte no Pītera Pena.
Drostes efekts
Smejošās govs logotips ir laimīga govs ar auskariem, kuriem ir tāda pati govs un auskari. Drostes efekts padara logotipu noslēpumainu un neaizmirstamu.
Kosmiskā gaļas bumbiņa
Šo logotipu, ko sauc par gaļas bumbiņu, izstrādāja NASA darbinieks Džeimss Modarelli 1959. gadā. Logotips parāda dažādus aeronautikas un kosmosa izpētes aspektus.
Zilais aplis simbolizē mūsu planētu. Zvaigznes parāda telpu. Sarkanais spārns simbolizē lidojumu. Kosmosa kuģis, kas riņķo ap aģentūru, ir kosmosa ceļojums.