West Caribbean Airways reiss 708. 2005.gada 16.augusts. Venecuēla. Kolumbijas aviokompānijas West Carribean Airlines pasažieru aviolaineris McDonnell Douglas MD-82 lidojot virs Venecuēlas agrās rīta stundās strauji sāka zaudēt ātrumu līdz apstājās pavisam. Apjukušie piloti, domādami, ka apstājušie abi dzinēji, neveica vajadzīgās darbības, lai no šīs situācijas izkļūtu. Apjukums un pilotu neprofesionalitāte beidzās ar katastrofu. 160 bojāgājušie, neviena izdzīvojušā. Nāvējošākā aviokatastrofa, kas jebkad notikusi Venecuēlā.
Komerciālo lidaparātu katastrofu bildes (Divtūkstošie) 2004.-2007.g1
TANS Perú reiss 204. 2005.gada 23.augusts. Peru. Lidmašīna Boeing 737-244 Advanced nogāzās netālu no Pukalpas lidostas, mēģinot veikt avarījas nosēšanos sliktos laikapstākļos. 40 bojāgājušie, 58 izdzīvojušie.
Mandala Airlines reiss 091. 2005.gada 5.septembris. Medana, Indonēzija. Sekundes pēc pacelšanās no Medanas lidostas blīvi apdzīvotā rajonā nogāzās pasažieru lidmašīna Boeing 737-230 Adv. No 117 pasažieriem un apkalpes locekļiem uz borta, izdzīvoja tikai 17. Uz zemes gāja bojā vēl 49 cilvēki. Indonēzijas transporta drošības komiteja izsecināja, ka katastrofu izraisīja pilotu kļūda: viņi nebija konfigurējuši lidmašīnu tā, lai veiktu pacelšanos. Neizlaistie priekšpārņi un aizspārņi nozīmēja, ka lidmašīna nespēja uzņemt lidošanai vajadzīgo celtspēju.
Kavatshi Airlines Antonov An-26B avārija. 2005.gada 5.septembris. Kongo Demokrātiskā Republika. 11 bojāgājušie, neviena izdzīvojušā.
Bellview Airlines reiss 210. 2005.gada 22.oktobris. Netālu no Lagosas, Nigērija. Lagosā bāzētās aviokompānijas Bellview Airlines aviolaineris Boeing 737-200 no Lagosas uz Abudžu, nogāzās minūtes pēc pacelšanās. Ietriekšanās zemē notika lielā ātrumā, tapēc katastrofas izmeklēšanu apgrūtināja fizisko pierādījumu trūkums. 117 bojāgājušie, neviena izdzīvojušā.