Ozark Air Lines reiss 809. 1973,gada 23.julijs. Sentluisa, Misuri, ASV. Lidmašīna Fairchild-Hiller FH-227 avarē Sentluisas Starptautiskās lidostas tuvumā negaisa izraisītas lejupejošas gaisa plūsmas dēļ. 38 bojāgājušie, 6 izdzīvojušie.
Komerciālo lidaparātu katastrofu bildes (1973.g - 1979.g)0
Delta Air Lines reiss 723. 1973.gada 31.jūlijs. Bostona, Masačūsetsa, ASV. Nolaižoties Bostonas Logana Starptautiskajā lidostā, sliktas redzamības, pilotu kļūdas navigācijas kļūdu dēļ un dispečera vainas dēļ nokrīt aviokompānijas Delta Air Lines lidmašīna DC-9. 89 bojāgājušie, neviena izdzīvojušā.
Aviaco reiss 118. 1973.gada 13.augusts. Lakorunja, Spānija. 85 bojāgājušie, neviena izdzīvojušā lidmašīnā+viens bojāgājušais uz zemes.
Pan Am reiss 806. 1974.gada 30.janvāris. Amerikāņu Samoa. Tuvojoties Pago Pago Starptautiskajai lidostai, lidojot naktī un stiprā lietu, nokrita aviokompānijas Pan Am lidmašīna Boeing 707. 97 bojāgajušie, 4 izdzīvojušie.
Turkish Airlines reiss 981. 1974.gada 3.marts. Ermenonvilas mežs, Francija. Aviokompānijas Turkish Airlines lidmašīnai DC-10 lidojot 3500 metru augstumā, atvērāš nepilnīgi aizvērtās pakaļējās bagāžas telpas lūkas durvis. Lūkas bojājums bagāžas telpā izraisīja acumirklīgu gaisa spiediena samazināšanos, tika sadragāta virs tās esošā pasažieru salona grīda. Tika pārrauti svarīga kabeļi, kas bija nepieciešami lidmašīnas kontrolēšanai. Lidmašīna ātri sāka zaudēt augstumu un nokrita Ermenonvilas mežā pie Parīzes, izlaužot mežā gandrīz kilometru garu stigu un nogalinot visus 346 lidmašīnā esošos pasažierus un apaklpes locekļus. Reisa 981 katastrofa kļuva par pārliecinoši nāvējošāko lidmašīnas katastrofu aviācijas vēsturē un tā ir joprojām nāvējošākā aviokatastrofa Francijas aviācijas vēsturē.