Turpinām brist dziļāk drūmajā septiņdesmito gadu aviācijas katastrofu vēsturē.
Komerciālo lidaparātu katastrofu bildes (1973.g - 1979.g)0
Aeroflot reiss 6263. 1973.gada 21.janvāris. Perma, Padomju Savienība. 39 bojāgājušie, neviena izdzīvojušā.
EgyptAir reiss 741. 1973.gada 29.janvāris. Kirēnijas kalni, Kipra. 37 bojāgājušie, neviena izdzīvojušā.
Sadursme virs Nantes. 1973.gada 5.marts. Francija. Nantes tuvumā gaisā viena ar otru saskrējās divas Spānijas aviokompānijas, proti, Iberia un Spantax lidmašīnas DC-9 un Convair 990 Coronado pasažieru lidmašīnas. Bojā gāja 68 cilvēki, visi no tiem atradās DC-9. Otra iesaistītā lidmašīna veica avārijas nosēšanos Koņakas Gaisa Spēku bāzē.
Invicta International Airlines reiss 435. 1973.gada 10.aprīlis. Šveice. Tuvojoties Bāzeles lidostai īpaši sliktas redzamības un pilotu navigācijas kļūdas dēļ mežainā kalnā nogāzē nokrita Lielbritānijas aviokompānijas Invicta International Airlines lidmašīna Vickers Vanguard. 108 bojāgājušie, 37 izdzīvojušie. ŠĪ ir nāvējošākā aviokatastrofa, kas jebkad notikusi Šveicē, kā arī nāvējošākā, kurā iesaistītaVickers Vanguard tipa lidmašīna.
Varig reiss 820. 1973.gada 11.jūlijs. Netālu no Orlī lidostas, Parīze, Francija. Brazīlijas aviokompānijas Varig lidmašīnā Boeing 707-320C pirms plānotās nolaišanās Orlī lidostā, sākās ugunsgrēks tualetē. Pirms avārijas nosēšanās daudzi pasažieri jau bija miruši, saelpojoties indīgos dūmus. Boeing piezemējās apmēram 5 kilometrus pirms lidostas skrejceļa sīpolu laukā un pilnībā sadega. No lidmašīnas dzīvi ārā izkļuva vien 11 cilvēki (10 apkalpes locekļi un viens pasažieris), 123 gāja bojā. Izmeklēšanā tika noskaidrots, ka ugunsgrēks tualetē varēja sākties no īssavienojuma vai pasažiera izmesta izsmēķa. Pēc šīs katastrofas daudzas aviokompānijas pieņēma noteikumu, kas aizliedz tualetes telpās ienest ugunsnedrošus priekšmetus un pilnībā aizliedz smēķēšanu.